Dev c++ Code Completion
Fra : Mikkel Lund

Dato : 02-05-03 10:08

Hej NG

Det kan godt være det er lidt OT, men hvordan får man Dev c++ til at lave
Code Completion?

Hilsen Mikkel Lund

--
Fjern SKY fra min adresse.

Fra : Robert Larsen

Dato : 02-05-03 11:42

"Mikkel Lund" <miml0232SKY@but.auc.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Det kan godt være det er lidt OT, men hvordan får man Dev c++ til at lave
> [...]

Tools->Editor options->Class browsing->Completion

Sæt kryds i "Enable class browser" og "Enable code-completion"

Robert

Fra : Mikkel Lund

Dato : 02-05-03 11:48

"Robert Larsen" <rclX@ttpcom.com> wrote in message
> "Mikkel Lund" <miml0232SKY@but.auc.dk> wrote in message

> Tools->Editor options->Class browsing->Completion
>
> Sæt kryds i "Enable class browser" og "Enable code-completion"

Tak, men hvordan virker det i editoren? Der er ikke noget der bliver
completed hos mig.

Hilsen Mikkel
--
Fjern SKY fra min adresse.

Fra : Flare

Dato : 02-05-03 20:42

> Tak, men hvordan virker det i editoren? Der er ikke noget der bliver
> completed hos mig.

Nu kender jeg ikke Dev C++, hvad du programmere. Men der er findes flere
former for autocompletion. Class browser faciliteter hvor du får angivet de
funktion som finde i en klasse du du skriver punktumet. Er det dette du er
ude efter? Og så findes der "macroer" der selv skriver fx. langevariabel og
funktions navne ved at man taster noget af navnet og trykker på en shortcut.

Mvh
Flare