AMR slot
Fra : Feta

Dato : 24-03-01 19:42

Hej med jer
Jeg står lige og mgl. en forklaring på hvad et AMR slot er.
Jeg taker
BB

Fra : JSM

Dato : 24-03-01 20:39

"Feta" <feta@hotpop.com> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
> Jeg står lige og mgl. en forklaring på hvad et AMR slot er.
> Jeg taker
> BB

Prøv at søge på "AMR" på www.whatis.com
mvh
JSM

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-03-01 22:45

Hej Feta BB

Det kaldes et Audio Modem Riser slot, idet der kan sidde et software modem
eller sågar et software lydkort. Slottet rummer så stikforbindelsen og en
ledning ned til bundkortet. På den måde kan cpu'en emuelere modem eller
lydkort og så spilder man sine dyre cpu ressourcer dér og spare et par
hundrede kroner på modemet eller lydkortet. Det er en gak løsning!

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : JK

Dato : 24-03-01 23:23

Løsningen er nu slet ik´så ringe. Har du overevejet hvor tit du har
processorressourcer i overskud når du er på nettet ? Det er ret tit !

Mvh JK

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-03-01 23:47

Hej JK

Ja, men når jeg redigere i lydfiler (op til 1GB) eller laver
billedbehandling (største fil 3/4 GB) så vil jeg ikke miste resurser på et
fake lydkort eller andre baggrundsoperationer!

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
Hvorfor skal de havemøbler sættes ud lige netop i nat ?

JK <jesper@jesperkryger.dk> skrev i en

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 25-03-01 12:19

"JK" <jesper@jesperkryger.dk> skrev i en meddelelse
> Løsningen er nu slet ik´så ringe. Har du overevejet hvor tit du har
> processorressourcer i overskud når du er på nettet ? Det er ret tit !
Men hvis du sidder og spiller Quake 3 eller Counterstrike over nettet vil du
til gengæld gerne kunne bruge hele din processorkraft til spillet...

Mvh. Jonas

Fra : Peter Pan

Dato : 25-03-01 13:25

"Jonas Due Vesterheden" <totalnirvana@mailme.dk> wrote:
> Men hvis du sidder og spiller Quake 3 eller Counterstrike over nettet vil
du
> til gengæld gerne kunne bruge hele din processorkraft til spillet...

Og hvor mange sidder lige og spiller Quake eller Counterstrike på et analogt
modem? Dem der gør det har jo aligevel tabt, så der betyder de ekstra
processor kraft intet. Rigtige spillere (der tager online gaming seriøst)
har ISDN eller hurtigere forbindelser nutildags, og det kan AMR ikke bruges
til. Så AMR er slet ikke en dårlig løsning. Den er bare allerede forældet,
da 56k modems idag er forældet.

Mvh
Anders

Fra : Carsten Keller

Dato : 26-03-01 09:22

"Peter Pan" <.@anders.dk> wrote in message news:99knse$s61$1@sunsite.dk...
> [...]
bruges
> til. Så AMR er slet ikke en dårlig løsning. Den er bare allerede forældet,

Jeg tror Jonas mente at man havde et AMR-lydkort i maskinen. Så bliver der
jo immervæk brugt nogle ressourcer, der ellers ville kunne bruges i spillet,
uanset om man så sidder på et 1 Gb LAN.
Keller

Fra : Feta

Dato : 25-03-01 17:02