Reset af TDC Bredbånd erhverv router passw~
Fra : Andreas

Dato : 02-05-03 03:35

Findes der reelle tilfælde hvor folk har fået erstatningskrav eller
lign. af tdc pga. nulstillet password på f.eks. en efficient 5781
router?

Mvh. Andreas

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-05-03 10:50

andreas_warberg@hotmail.com (Andreas) skrev:

> Findes der reelle tilfælde hvor folk har fået erstatningskrav eller
> lign. af tdc pga. nulstillet password på f.eks. en efficient 5781
> router?

Nu skal der være lidt et tab før man kan få tilkendt erstatning. Om det
sker ved at nulstille et password kan jeg ikke umiddelbart se.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 03-05-03 13:40

> Nu skal der være lidt et tab før man kan få tilkendt erstatning. Om det
> sker ved at nulstille et password kan jeg ikke umiddelbart se.

Der har tidligere været et indlæg, hvor TDC tog de 950,- som en
omkonfigurering koster, for at ændre routeren tilbage til
standardkonfigurationen. Kunden måtte så betale yderligere 950,- hvis han
skulle have lavet mere i routeren.

Det billigste er nok at købe din egen router og lave de ændringer du har
brug for (i hvert fald hvis der skal rettes jævnligt i konfigurationen)

VH Tobias

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-05-03 14:16

"Tobias Nielsen" <tobias@tach.dk> skrev:

> Der har tidligere været et indlæg, hvor TDC tog de 950,- som en
> omkonfigurering koster, for at ændre routeren tilbage til
> standardkonfigurationen.

Det er ikke nødvendigvis ensbetydende med, at TDC har et krav på det.
Det kommer bla. an på betingelserne, om de er rimelige mv.

> Det billigste er nok at købe din egen router og lave de ændringer
> du har brug for (i hvert fald hvis der skal rettes jævnligt i
> konfigurationen)

Helt sikkert og så undgår man også en evt. "slåskamp" med TDC.

--
Morten http://miljokemi.dk