IE6 problem - startstørrelse
Fra : Thomas

Dato : 01-05-03 21:10

Hej Ng'er

Jeg har et lille spørgsmål: Når jeg åbner IE, så er det af og til som et
lille vindue i hjørnet, så maksimere jeg vinduet og lukker det. Hvis jeg så
prøver at åbne det igen, så har det ikke gemt at jeg har maksimeret vinduet
og åbner det som et lille vindue igen? Er det en måde hvor man kan bestemme
at det f.eks. altid skal åbnes maksimeret eller f.eks. få den til at gemme
en speciel placering?
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Hans Pedersen

Dato : 02-05-03 11:14

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:b8ruui$6kv$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> at det f.eks. altid skal åbnes maksimeret eller f.eks. få den til at gemme

Du skal trække i det nederste hjørne,ud til den størelse, så det fylder hele din skærm.
Mvh
Hans/Hvidovre

Fra : Thomas

Dato : 05-05-03 10:28

Tak for svaret, men problemet lå i mere varig løsning. Jeg fandt et svar
andetsteds i denne tråd.

Fra : xxx@nowwhere.com

Dato : 02-05-03 11:15

On Thu, 1 May 2003 22:09:52 +0200, "Thomas" <tjansson80@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>at det f.eks. altid skal åbnes maksimeret eller f.eks. få den til at gemme

Hvis du har mod på og kan anvende Regedit.exe :

HKEY_USERS
   Software
      Microsoft
         Internet Explorer
            Main

Find nøglen "FullScreen" - dobbeltklik og editer værdien til "yes"
(uden " ") - Opdater med F5.

Pas på med regedit - ingen garantier!

mvh
Flemming