gemme hjemmeside på CD-rom-skive?
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-03 19:34

jeg har et subweb, hvor jeg har en hjemmeside liggende for en kollega. Han
vil nu gerne have denne side brændt ind på en cd-rom således at han en dag
selv kan uploade den til evt. egen side.

Da jeg ikke har nogen erfaring med denne form for kopiering, vil jeg gerne
høre om nogen her ved, hvordan man takler en sådan situation.

Hans hjemmeside skal jo ikke fremover henvise til mit subweb, så derfor...

Subwebbet ser sådan ud som struktur:
www.mitwebhotel.dk/minkollegashjemmeside.dk

Det er altså .../minkollegashjemmeside.dk jeg gerne vil have gjort relativ
således at den kan uploades til en evt. anden side under egen udbyder eller
på eget webhotel.

Med andre ord: hvordan gøres det smartest? Hvilke forholdsregler skal jeg
tage førend det kan lade sig gøre?

--
ahw

Fra : Allan Ghost

Dato : 02-05-03 08:39

Arne H. Wilstrup wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> på eget webhotel.
>
> Med andre ord: hvordan gøres det smartest? Hvilke forholdsregler skal jeg

Så længe du har INDEX liggende som den første fil ... burde du bare brænde
det som det ser ud.

MvH
Allan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Ghost

Dato : 02-05-03 08:42

Allan Ghost wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Så længe du har INDEX liggende som den første fil ... burde du bare brænde
> det som det ser ud.
>

> MvH
> Allan

Glemte lige ..... hvis du har nogen stiger til dit egen web -hotel skal disse
ændres