S.: Dalma'dor hvalp sælges
Fra : Lindes

Dato : 01-05-03 12:25

Jeg er en dejlig dreng på 7 mdr., som lige er blevet skilsmissehund. Jeg er
en blanding mellem Dalmatiner/Labrador og er sort med hvide aftegn og
dalmatinerpletter..
Jeg skal snarest finde en ny sød familie, som har plads og kærlighed til
mig..
Er vant til børn og er opvokset med to "menneskesøskende" på 4 og 8 år, som
jeg elsker meget højt..
Er passet med alle vaccinationer, orme-/loppekur..

Pris: 700,- kr. incl. alt udstyr..

Ring til min mor (Janne Andersen)
86645760
24614480

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 01-05-03 17:09

"Lindes" <charlote@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
som
> jeg elsker meget højt..
> Er passet med alle vaccinationer, orme-/loppekur..

Hej

Vil du ikke skrive lidt mere om dig selv? Kan du med andre hunde? Er du
renlig? Angster/fobier? Kan du være alene hjemme? Hvad med andre dyr (heste,
katte)? Har du gået til træning?

Kender nemlig måske en, som kunne være interesseret.

-Trine

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-05-03 17:03

"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> mumbled something in

> [...]
> (heste, katte)? Har du gået til træning?
>
> Kender nemlig måske en, som kunne være interesseret.

og vigtigst af alt hvordan har du lært at skrive på tastatur. Det ville
jeg nemlig gerne lære min hund så vi kunne hyggesnakke over Messenger når
jeg er på arbejde og hun keder sig

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Lindes

Dato : 01-05-03 23:12

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev
> og vigtigst af alt hvordan har du lært at skrive på tastatur. Det ville
> jeg nemlig gerne lære min hund så vi kunne hyggesnakke over Messenger når
> jeg er på arbejde og hun keder sig

) Ja det kunne være skønt hvis vores hunde kunne hygge sig på nettet, når
vi ikke var hjemme *gg*

mvh Charlotte

Fra : Lindes

Dato : 01-05-03 23:10

Hej Trine

Ejeren af hvalpen har ikke adgang til nettet, og har bare lånt min
computer.. Så det er bedst hvis i ringer til Zippo's ejer, hun kan fortælle
lige præcis hvordan han er..

Men jeg ved han er renlig, og en super sund hund både fysisk og psykisk -
der er ikke problemer med ham, han skal kun sælges pga. skilsmissen..

Mvh
Charlotte

Fra : x Vuf x

Dato : 02-05-03 08:06

Fri, 2 May 2003 00:10:10 +0200, Lindes wrote:

>Men jeg ved han er renlig, og en super sund hund både fysisk og psykisk -
>der er ikke problemer med ham, han skal kun sælges pga. skilsmissen..

Stakkels børn...
Skal både miste den ene forældredel (delvist) OG deres hund...

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com/

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...