Mystisk...
Fra : Nina Svanholm

Dato : 01-05-03 11:13

Hej

Der sker mystiske ting i min computer for tiden, jeg ved altså ikke lige
hvad der sker, men hvis jeg har ville svare på et indlæg, så er det kommet
hjem til folk privat.......hvorfor pludselig det? -jeg aner det ikke. Der
har ikke været "lavet" noget på computeren, så jeg undres. Men jeg
undskylder mange gange, og skal nok få løst problemet så hurtigt som muligt,
men jeg skal lige nogle dage til jylland først.
Fortsat god dag til jer alle

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 01-05-03 12:23

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> wrote:

>hvad der sker, men hvis jeg har ville svare på et indlæg, så er det kommet
>hjem til folk privat.......hvorfor pludselig det? -jeg aner det ikke. Der

Ha, ha. Den kender jeg godt!
Det er noget med at der er alt for mange knapper på en computer )

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 01-05-03 13:19

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Ha, ha. Den kender jeg godt!
> Det er noget med at der er alt for mange knapper på en computer )

*G* Det er da så hyggeligt, at få personlig post fra dig, meeen det er da
ikke sket for nyligt.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 01-05-03 13:29

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> wrote:

>*G* Det er da så hyggeligt, at få personlig post fra dig, meeen det er da
>ikke sket for nyligt.

Jeg er blevet bedre til at ramme knapperne.
Især efter at have fået min nye computer med kun to knapper

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : john lundsgaard

Dato : 01-05-03 14:30

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er blevet bedre til at ramme knapperne.
> Især efter at have fået min nye computer med kun to knapper

ØJJJJJ har du fået en af de der nye Køvenhavner Komputere????

John

Fra : Aragorn

Dato : 10-05-03 10:40

"john lundsgaard" <john_lundsgaardXX@ofir.dk> wrote in message
-snip-
> ØJJJJJ har du fået en af de der nye Køvenhavner Komputere????
>
> John

Protest!
Det er da en politicomputer! ;oD

Venlig hilsen

Aragorn_DK

http://www.bmwmc.dk
- no pop-ups, no ads, *no* flash!

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 01-05-03 15:14

In article <cn42bvcu8lpkv557jedmnhsm0v08a66l13@4ax.com>, Ole Braad-Sorensen wrote:

> Jeg er blevet bedre til at ramme knapperne.
> Især efter at have fået min nye computer med kun to knapper

Måske du og evt. andre skulle prøve denne
http://wantdbest.com/humor/pics/stupidamouse.html

JonB

Fra : Kim

Dato : 01-05-03 18:14

"Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> skrev i en meddelelse
> Måske du og evt. andre skulle prøve denne
> http://wantdbest.com/humor/pics/stupidamouse.html

Den var go', Jon..

Mvh, Kim

Fra : Nina Svanholm

Dato : 08-05-03 10:08

Braad-Sorensen wrote:

> Måske du og evt. andre skulle prøve denne
> http://wantdbest.com/humor/pics/stupidamouse.html

Ha ha, sådan en må jeg ha´ fat i

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : taina

Dato : 01-05-03 16:58

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i

klip

> Jeg er blevet bedre til at ramme knapperne.
> Især efter at have fået min nye computer med kun to knapper

klip

hmmm... da jeg tjekkede mail i dag, var der ellers en fra dig i min inbox.
Men det kan selvfølgelig også være svært at holde styr på to knapper

mvh. tina

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 01-05-03 17:41

"taina" <tante-t@get2net.dk> wrote:

>hmmm... da jeg tjekkede mail i dag, var der ellers en fra dig i min inbox.
>Men det kan selvfølgelig også være svært at holde styr på to knapper

Øv, men der KAN altså godt ske fejl ind imellem.
Der er 50 % mulighed for fejlslag !

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Kim

Dato : 01-05-03 18:15

Al'så...Jeg får osse jævnligt post fra Ole, men
det har nok en anden årsag )

Mvh, Kim

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 01-05-03 19:37

"Kim" <No@mail.dk> wrote:

>Al'så...Jeg får osse jævnligt post fra Ole, men
>det har nok en anden årsag )

Ja, det er når jeg rammer den anden knap !

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Kim

Dato : 01-05-03 20:05

> Ja, det er når jeg rammer den anden knap !

Hmm....Du SKAL ha' den mus & Tastatur Jon sendte link til
højere oppe i tråden )

Mvh, Kim

Fra : taina

Dato : 01-05-03 20:51

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Øv, men der KAN altså godt ske fejl ind imellem.
> Der er 50 % mulighed for fejlslag !

Du glæder dig måske, til computeren med kun en knap bliver opfundet??

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 01-05-03 21:12

"taina" <tante-t@get2net.dk> wrote:

>Du glæder dig måske, til computeren med kun en knap bliver opfundet??

Jeg håber det bliver snart. Så bliver det nemmere at skrive emails på
laptoppen medens man jager af sted i galop gennem skoven.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : taina

Dato : 01-05-03 21:28

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Jeg håber det bliver snart. Så bliver det nemmere at skrive emails på
> laptoppen medens man jager af sted i galop gennem skoven.

Ja, jeg har fået jage nok for hele weekenden. Var oppe på en af de gamle
hopper, og gjorde lige præcis det, som jeg godt vidste, at jeg ikke må - jeg
lænede mig frem for at holde stigbøjlen, mens jeg puttede min fod ind.
Svusj, sagde det, så stod kræet på bagbenene, hvorefter hun hoppede rundt og
stod på bagbenene, indtil hun "tabte" mig.
Der er åbenbart et eller andet med det der læne-frem noget, som hun ikke er
heeelt tryg ved. Så nu sidder jeg her med ondt i venstre højre balle og
venstre læg (hvordan dælen kan det lade sig gøre, man lander for dælen da
kun en gang) og har ondt af mig selv.
Kom ikke engang ud at ride på min super-duper yndlingshest i dag, fordi det
gjorde for ondt til at jeg regnede med at det ville blive ret sjovt - øv!

ømme hilsener fra tina

mvh. tina

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 02-05-03 08:00

"taina" <tante-t@get2net.dk> wrote:

>Der er åbenbart et eller andet med det der læne-frem noget, som hun ikke er
>heeelt tryg ved.

Besynderligt. At stå bå bagbenene fordi du læner dig frem. Når jeg
læner mig frem og giver et lille klem, reagerer mine ved at brænde
bomben af. Gad lide at vide hvad der får den til det!

>Så nu sidder jeg her med ondt i venstre højre balle og
>venstre læg (hvordan dælen kan det lade sig gøre, man lander for dælen da
>kun en gang) og har ondt af mig selv.

Det kan kun lade sig gøre hvis du hopper ligesom en fodbold.
(Undskyld. Der var ikke en hentydning. Ku ikke la være).

>Kom ikke engang ud at ride på min super-duper yndlingshest i dag, fordi det
>gjorde for ondt til at jeg regnede med at det ville blive ret sjovt - øv!

Surt. Du er ikke den eneste. Lørdag var der en pige der lige skulle
prøve en hidsig lille pony på en tur i mosen. Resultatet var et hun
faldt af og blev "kørt over" to gange af bagfra kommende heste. Hun
ringede hjem fra mobilen med beskeden om at hun havde brækket ryggen.
Jeg spurgte om hun lå ned, men fik svaret at hun var på vej tilbage,
ridende på en anden hest. Så ryggen var ikke brækket helt over. Hun
fik desværre ikke redet mere den weekend.

Jeg håber at i begge kommer jer snart igen.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 02-05-03 08:45

In article <st24bvg637kkum77aqi74k1i8nvatnq36e@4ax.com>, Ole Braad-Sorensen wrote:

> Besynderligt. At stå bå bagbenene fordi du læner dig frem. Når jeg
> læner mig frem og giver et lille klem, reagerer mine ved at brænde
> bomben af. Gad lide at vide hvad der får den til det!

Var det et retorisk spørgsmål ?
Når rytteren læner sig frem så flytter vægten sig frem...
Dvs. hvis sadlen ikke ligger helt optimalt, og klemmer/kniber
i manken, så gør det ONDT når rytteren læner sig frem. Det
reagerer hesten på ved at forsøge at smide rytteren af.
Derfor, se at få chekke at sadlen ligger korrekt og er
korrekt opstoppet.

JonB

Fra : Kim

Dato : 02-05-03 11:42

> Når rytteren læner sig frem så flytter vægten sig frem...

Så når Ole læner sig frem, er det MEGET vægt som flytter
sig frem ???
Tjae....Ole...Du er jo ikke selv for flink, så jeg ku' heller
ik' la' være

Mvh, Kim

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 02-05-03 13:05

"Kim" <No@mail.dk> wrote:

>Så når Ole læner sig frem, er det MEGET vægt som flytter
>sig frem ???

Ka du SÅ holde dig fra den slags mobning !!!
Ellers får du ikke noet hø !!!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : john lundsgaard

Dato : 02-05-03 14:29

> Ka du SÅ holde dig fra den slags mobning !!!
> Ellers får du ikke noet hø !!!

Hallo - det lyder som den ramte - hø-hø *GG*

John - som selv er i stand til at flytte en del vægt.

Fra : Kim

Dato : 02-05-03 15:13

Hmm..Så er jeg den eneste flotte, slanke,
midaldrende mand hér ??

)

Mvh, Kim

Fra : taina

Dato : 03-05-03 15:16

Braad-Sorensen wrote:

> [...]
> reagerer hesten på ved at forsøge at smide rytteren af.
> Derfor, se at få chekke at sadlen ligger korrekt og er

hmmm... kunne godt være dårlig sadel og/eller nervøs hest, der ikke har
været ret meget i hænder - plus evt. dårlige tidligere oplevelser. Hun er
nemlig også lidt sær, når man står på jorden, sådan lidt "uh, hvad gør du
nu, hophop", selv om man absolut ingenting gør.

mvh.tina

Fra : Nina Svanholm

Dato : 08-05-03 10:06

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Der

> *G* Det er da så hyggeligt, at få personlig post fra dig, meeen det er da

Det er faktisk frygtelig pinligt, specielt fordi jeg først opdagede det ret
sent............tuller vist ind i mellem i min egen lille verden

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Nina Svanholm

Dato : 08-05-03 10:03

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Ha, ha. Den kender jeg godt!
> Det er noget med at der er alt for mange knapper på en computer )

Jep! Det er ikke til at holde styr på

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Ps: Tillykke med den nye hest, den ser da ud til at være meget fornuftig

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 08-05-03 12:36

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> wrote:

>Jep! Det er ikke til at holde styr på

Nej, men Jon har løsningen, bare et lille stykke hardware, så skulle
den væe klaret

>Ps: Tillykke med den nye hest, den ser da ud til at være meget fornuftig

Tak! Ja han er ret fornuftig. Dem må vi ha nogle flere af, men først
et lille araberdyr !!!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 08-05-03 13:24

">

> Tak! Ja han er ret fornuftig. Dem må vi ha nogle flere af, men først
> et lille araberdyr !!!
>

>(klip)
Åh, Ole jeg kan ikke lade være med at drille dig......du ved jo hvad der
står i min stald....*SSS*

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 08-05-03 13:33

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote:

>Åh, Ole jeg kan ikke lade være med at drille dig......du ved jo hvad der
>står i min stald....*SSS*

Lad mig gætte tre gange!

1: En spand med havre ?
2: En spand med vand ?
3: En traktor ?

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 08-05-03 22:19

> Lad mig gætte tre gange!
>
> 1: En spand med havre ?
> 2: En spand med vand ?
> 3: En traktor ?
>

>(klip)

jamen så må jeg hjælpe din hukommelse på gled.....En araber.....

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 09-05-03 07:02

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote:

>jamen så må jeg hjælpe din hukommelse på gled.....En araber.....

Åh, ja. Det havde jeg helt glemt )
Så må det være på tide at komme ud og se på hest.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 09-05-03 18:19

> Åh, ja. Det havde jeg helt glemt )
> Så må det være på tide at komme ud og se på hest.
>

>(klip)

Du lyver Ole....du havde slet ikke glemt det. Vent du bare til du møder en
smuk en af racen så kan du slet ikke lade være med at købe den...Står tit og
kigger på vores når han svæver ned over folden og knejser og slå med
hovedet som en hingst og hans lange man flagrer sort og flot i vinden.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Tine Gade

Dato : 09-05-03 20:13

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 10-05-03 07:22

Tine Gade <tine@miba.auc.dk> wrote:

> [...]

Som du da ka tvære rundt i det.
Bare fordi jeg ikke har mødt den rigtige endnu.

>Åh ja, jeg må give dig ret i at arabere er de smukkeste! Var jeg ikke så
>høj ville jeg også ha' sådan en!

Hvis ikke jeg faldt så tungt, så havde jeg sikkert TO allerede !!!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 10-05-03 09:06

> Som du da ka tvære rundt i det.
> Bare fordi jeg ikke har mødt den rigtige endnu.

> Hvis ikke jeg faldt så tungt, så havde jeg sikkert TO allerede !!!

(klip)

Vores araber er ærligheden selv...han bukker og stejler aldrig og nu har vi
ejet ham i familien i 9 år....det siger da noget om en rar hest, ikke?

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Marlene

Dato : 02-05-03 18:11

Nina Svanholm <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eb0f595$0$52095$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> hvad der sker, men hvis jeg har ville svare på et indlæg, så er det kommet
> hjem til folk privat.......hvorfor pludselig det? -jeg aner det ikke.

Snip

Nå, jeg troede, det var med vilje

Mvh. Marlene.