badebasin
Fra : Johnny jensen

Dato : 01-05-03 10:40

Vi er et par med to vandglade unger der tænker på at anskaffe os et stort
badebasin ( ca. 5000 l.) med pumpe/fliter og alt det. Er der nogen der har
forslag eller ved hvad ulemper der er ved sådan et.
mvh johnny

Fra : Brian K

Dato : 01-05-03 12:56

"Johnny jensen" <nonny@nonny.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> badebasin ( ca. 5000 l.) med pumpe/fliter og alt det. Er der nogen der har
> forslag eller ved hvad ulemper der er ved sådan et.

HEj

ikke for at være negativ.....men er det ikke en af de ting som man køber og
fortryder at man gjorde det 3 dage senere (fylder, kan kun bruges få dage om
året, fylder når det pakkes væk, bruger UTROLIGT meget vand, bliver beskidt,
og efter 2 dage i solen og 12 unger, så er vandet så usundt at det ikke er
egnet til at bade i). For ikke at nævne hvor fedt det som alternativ er af
gå i div badeland / strand hvor ungerne altid finder 2 - 3 søde
legekammerater at fjante rundt med (mens forældrene står i timelange køer
for at købe 2 is)

Nå...men det var bare mit "bidrag"

Fra : ovni

Dato : 06-06-03 08:40

"Brian K" skrev d. 01-05-03 12:56 dette indlæg :
> "Johnny jensen" <nonny@nonny.dk> skrev i en meddelelse

Man kan Pt. købe 5000L basin, incl. pumpe i Brugsen(m/medl.rabat) til
kr.795,00 ! - I toysus koster 3.400 L m/pumpe 995,00 på tilbud!

Billig pool, stor fornøjelse og alle pengene værd!

Go' sommer Ovni

http://www.kandu.dk/

Fra : Gunnar007

Dato : 01-05-03 13:34

Jeg har det lidt større bassin på 10.000 L
Man skal vedligeholde vandet 3-4 gange om ugen med klor og saltsyre.
Køb et poolsæt hos matas, de har alt til det.

Pumpens kvalitet er ikke suveræn god, men kan sagtens gå.
Eneste ulempe jeg kan komm på er det overtræk man kan købe og sætte på
pølen. Det er sådan et plastik overtræk som forhindrer at der kommer skidt
(og sol) ned i vandet, men når det regner rammer overtrækket vandoverfladen
på pølen, med det resultat at at skidt havner i pølen alligevel.

God fornøjelse

/G007