Mobile video-bokse
Fra : Tina

Dato : 01-05-03 10:33

Hej!

Da vi skal på langfart med vores unger, tænker vi på at leje en mobil
video-boks så ungerne kan se DVD-film.

Er der nogen der har erfaringer med disse? Kan de anbefales - eller er
der bedre alternativer?

venlige hilsner
Tina

Fra : Christian

Dato : 01-05-03 10:40

On 1 May 2003 02:32:44 -0700, tla@pc.dk (Tina) wrote:

> [...]
>video-boks så ungerne kan se DVD-film.
>
>Er der nogen der har erfaringer med disse? Kan de anbefales - eller er

De mobile DVD afspillere koster ca. det samme som en bærbar (der også
kan spille DVD).

Når jeg kører i tog fra Århus til København ser jeg film på min
pocket PC. Den kostede 2500,-. Displayet er dog en del mindre, men til
gengæld fylder den ikke så meget.

/Christian

Fra : Tina

Dato : 07-05-03 10:52