indbrud???
Fra : Battlefield´s

Dato : 01-05-03 09:08

Hej
Da jeg stod op her til morgen troede jeg lige først at der havde været
indbrud. 3 køkkenskabe var åbnet, diverse plastbøtter og låg lå på gulvet,
lågen til skraldespanden stod vidåben og inde i stuen var to skabe i
købmandsdisken åbnet og tømt for duge og viskestykker. Men næ-nej, det var
bare Chianti og Chips der havde moret sig. Tænk at to katte kan lave så
meget rod. Chianti synes vist selv det var vældig flot hvad hun havde
udrettet, hun gik i hvert fald bare rundt og spandt selvom jeg skældte ud
mens jeg ryddede op. Vores to hunde derimod fik straks dårlig samvittighed
da jeg skældte ud, "er det mon noget vi har gjort og ikke kan huske"?
Ak, ja, man har mange glæder med de kære dyr!
Hilsen Vibeke

---

Fra : Kate

Dato : 01-05-03 09:59

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Vores to hunde derimod fik straks dårlig samvittighed
> da jeg skældte ud, "er det mon noget vi har gjort og ikke kan huske"?
> Ak, ja, man har mange glæder med de kære dyr!

Hæhæ, her er det Lante som reagerer med dårlig samvittighed når Mowgli
har lavet unoder, hvorimod Mows bare kommer mig glad i møde med halen
lige i vejret
Ja, de er heldige at man holder så meget af dem

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-05-03 12:21

*G* ja de kan nå meget på kort tid

Vågnede i nat ved et ordenligt brag - det var såmænd bare Neo, som havde
åbnet en skuffe i natbordet. Han mente så at han ku klemme sin brede måz
ned i skuffen, med det resultat at natbordet tippede og natlampe +
vækkeur røg på gulvet.
Da jeg fik fundet og tændt lampen, sad der 3 katte med øjne så store som
tekopper *G*

På hurtigt visit i gruppen

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Trine A.

Dato : 01-05-03 20:59

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> skrev

> På hurtigt visit i gruppen
>
> Med venlig hilsen
> Joan Frederiksen

Hvor pudsigt *gg* Jeg skulle lige til at efterlyse dig forleden dag....jeg
har da ikke hørt noget om hvorfor du er/har været fraværende?? *ss*

Hilsen Trine
(Den nysgerrige)

Fra : Katrine Nederby

Dato : 01-05-03 21:52

"Trine A." <ta@kirstein.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Hvor pudsigt *gg* Jeg skulle lige til at efterlyse dig forleden dag....jeg
> har da ikke hørt noget om hvorfor du er/har været fraværende?? *ss*

Hej Trine.

Joan er flyttet et par gange og er ikke fast på nettet i øjeblikket (Derfor
tillader jeg mig lige at svare . Hun flytter igen i juni, hvorefter hun
regner med at komme on-line igen. Så mon ikke der så kommer en update til
den tid

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-05-03 22:25

In <3eb0d67a$0$29525$ba624c82@nntp04.dk.telia.net> Battlefield´s wrote:
> Vores to hunde derimod fik straks dårlig samvittighed
> da jeg skældte ud, "er det mon noget vi har gjort og ikke kan huske"?

Hehe. Når Donna får at vide at hun ikke må gå på køkkenbordet, løfter
hun hovedet og svarer igen, meget tydeligt "Du er dum, man må da heller
ikke noget, øv...!" (stadig stående på bordet) - og Ditte dukker hovedet
og ser skyldbevidst ud i den anden ende af rummet...
Sært. Og nej, Ditte er ikke en lille underkuet sag - hun er faktisk
møgfræk - og dødcharmerende samtidig, så man tilgiver hende...