rynke abe haster
Fra : Kim Andreasen

Dato : 30-04-03 20:55

hejsa alle
det lyder lidt sjovt men min mor bliver 50 i næste måned
det eneste hun ønsker sig er en tynke abe den fra reklamerne er der nogen
der ved hvor man kan købe denne da jeg gerne vil gøre hende glad da det jo
er det eneste hun ønsker sig
mvh kim andreasen

Fra : Annika Pedersen

Dato : 01-05-03 06:30

"Kim Andreasen" <kugle@post11.tele.dk> wrote in

> [...]
> det eneste hun ønsker sig er en tynke abe den fra reklamerne er der
> nogen der ved hvor man kan købe denne da jeg gerne vil gøre hende glad

Rynkeby har en konkurrence - prøv at se præmierne ;)
http://www.rynke.dk/praemier.htm

Fat knoglen, og ring til firmaet og hør hvor/om den kan købes :)

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Kim Andreasen

Dato : 01-05-03 19:10

tak har prøvet dette de ville ikke hjælpe