Privat dagpleje hvor, hvordan hvor meget o~
Fra : JSM

Dato : 30-04-03 19:13

Vi står foran at skulle købe nyt hus. Og vi troede, også at vi havde fundet
det hus vi gerne vil have. Det passer os på alle måder bortset fra at det
ligger i Sejlflod kommune. Og i Sejlflod kommune lukker alle kommunale
dagplejere kl. 14.30 om fredagen. Surt når begge vi forældre om fredagen
først får fri fra arbejde kl.15.30
Vi har, indtil videre, ingen relationer til Sejlflod kommune.
Så hvordan finder man en privat dagplejer?
Sejlflod Kommunes pasningskontor kunne ikke hjælpe.
Jeg har bladret diverse telefonbøger og vejvisere igennem men der er ingen
hjælp at hente. Jeg har søgt her i gruppen og på grupper i google. Intet
her.
Jeg søgte på privat dapleje på jubii uden det store held.
Hvad koster en privat dagplejer ? Er det dyrere, billigere eller hvad ift.
kommunal dagpleje.
Har du kendskab til en privat dagpleje i Sejlflod eller har du ideer til
hvordan man ellers får passet en 2-årig pige så hører jeg meget gerne fra
dig.

Mvh
Jesper

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-04-03 19:51

"JSM" <jsevel@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:b8p3mo$9hg$1@sunsite.dk...
> [...]
> først får fri fra arbejde kl.15.30
> Vi har, indtil videre, ingen relationer til Sejlflod kommune.
> Så hvordan finder man en privat dagplejer?

de private dagplejer er ret svære at finde...... den mest optimale løsning
må være at annoncere efter en....

> [...]
> hvordan man ellers får passet en 2-årig pige så hører jeg meget gerne fra

mit råd er at finde en ung pige der gerne vil tjene en skilling, og så lave
en fast aftale med hende om at hun afhenter hver fredag og er sammen med
jeres datter indtil i kommer hjem.... og så bruge det offentlige system til
de almindelige dagtimer........
fordelen er her at i ikke behøver jage hjem, og at i også altid har en
babysitter på hånden i en snæver vending.....
en babysitter er alt andet lige nemmere at finde end en privat
dagplejer.......

håber i finder en løsning...........
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Nette

Dato : 01-05-03 01:08

"JSM" skrev i en meddelelse news:b8p3mo$9hg$1@sunsite.dk...
> [...]
> ligger i Sejlflod kommune. Og i Sejlflod kommune lukker alle kommunale
> dagplejere kl. 14.30 om fredagen. Surt når begge vi forældre om fredagen

Hvad med at finde en barnepige de par timer hver fredag, i får brug for
hjælpen?
For det første nyder ungerne ofte at blive passet af en ung pige. (Vores på
tre kan mærke at pigen er barn, selv om hun er 14 år). Og for det andet,
giver i en ung pige et dejligt fritidsjob, så hun kan tjene lidt
lommepenge

Nette