Indlæsning af gif i IE6 "hopper".
Fra : BJ.DK

Dato : 30-04-03 12:31

Når jeg indlæser en side i IE6 indeholdende animerede "gif", er det som om
hele siden "blinker", eller meget hurtigt indlæses igen, efterhånden som
disse gif's loades - jeg vurderer, at siden "blinker" 1 gang pr.
"animation".

Sammenhængende hermed er formentlig, at hvis en side indeholder en animeret
gif-banner f.eks. i toppen afsiden, og jeg ruller ned af siden, således at
top-banneret ikke er synligt, afspilles animationen een gang meget hurtigt,
når jeg ruller tilbage op så banneret igen bliver synligt.

W98, IE6, 64MB, PIII~500mhz.

Nogen, der har set lignende?