Udfald i Oranges ADSL?
Fra : TT

Dato : 30-04-03 07:46

Er jeg den eneste der har oplevet at Oranges ADSL ikke kører i
aftentimerne? Både mandag og tirsdag aften og nat har mit ADSL ikke
kørt. Udfaldet er startet omkring kl. 20 og forbindelsen bliver
genoprettet omkring kl. 9 næste morgen. Det er ret mistænkeligt idet
Oranges support kun har åbent mellem 9 og 20 i hverdagene.

Lige nu(kl. 8.45) er det kun min mail og news der kører. Men resten
kommer vel om lidt.

Er jeg den eneste med dette problem?

Torben

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-03 08:23

"TT" <tandberg_luke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Oranges support kun har åbent mellem 9 og 20 i hverdagene.
>
> Lige nu(kl. 8.45) er det kun min mail og news der kører. Men resten

Det ved jeg ikke... Men jeg kunne forestille mig, det er fordi der rodes med
kablerne langt jernbanenættet uden for myldretid, og derofr om aftenen og
nattetn.. Men de burde jo have et redundans netværk

Fra : Esben

Dato : 30-04-03 08:52

"TT" <tandberg_luke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Oranges support kun har åbent mellem 9 og 20 i hverdagene.
>
> Lige nu(kl. 8.45) er det kun min mail og news der kører. Men resten

Der har ikke været nogen problemer her (Århus).

--
Esben

Fra : David

Dato : 30-04-03 09:02

Nej jeg er også ramt og jeg kender en anden med Orange ADSL der lider under
samme problem.

Så det gælder vist for alle kunder.

Mvh,
David

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-03 09:25

"David" <einh@wanadoo.dk> wrote in message
> Nej jeg er også ramt og jeg kender en anden med Orange ADSL der lider
under
> samme problem.
>
> Så det gælder vist for alle kunder.

Men hvad siger kundeservice så, hvis de stadig har en data afdeling?

Fra : David

Dato : 30-04-03 12:30

I går sagde de at det ville være tilbage i funktion kl. 12 (det virkede kl.
10).
Men så gik det jo ned i går aftes igen.

Desværre ved jeg ikke hvad problemet er, og jeg har ikke ringet til dem i
dag.

Mvh,
David