Forkølelse
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-04-03 21:13

Godaften igen

Det virker somom Nicki er blevet forkølet, han nyser, og fnyser, og der
kommer tit et mindre "brusebad" ud af næsen på ham , men kan en hund
overhoved være forkølet?
Han kommer også nogen gange med nogen underlige lyde, somom der er noget der
sidder og genere, som han prøver at pruste ud.

Jeg er ikke bekymret for det, for mit eget bud er at han bare har en lille
forkølelse, men er der nogen herinde der har oplevet det samme med deres
hunde?

Mange hilsner fra

Bolette

PS det var ellers en rigtig stolt hund jeg havde i dag, han fangede en mus,
og kom lige så stolt og vist sin fangs frem, selvom jeg stod lige ved siden
af, og så det hele

Fra : Pia J

Dato : 30-04-03 07:14

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
> [...]
der
> sidder og genere, som han prøver at pruste ud.

Det gjorde Max sidste år - og det viste sig at være allergi af en slags.
Hvis det vender tilbage i år samme tid, så skal han testes for hvad det er,
da jeg ikke vil gå og pumpe ham med binyrebarkhormon hver sommer uden at
vide hvorfor.

:Pia

Fra : René Kofoed

Dato : 30-04-03 07:38

Hej Bolette.
Kontakt dyrlægen, det kunne være kennelhoste.
MVH Susanne.

Fra : Tina Gerner Jensen

Dato : 30-04-03 08:33

hej
En hund kan godt være forkølet, vores havde det for et par mdr siden,
vi tog til dyrlæge, men han sagde bare hvad vi selv havde regnet med at
simba var forkølet, så det kan en hund godt.
venlig hilsen
tina
Bolette Nielsen <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b8mmjq$2sun$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-04-03 20:49

Hejsa

"Tina Gerner Jensen" <tgj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> En hund kan godt være forkølet

Ja, det har jeg også fundet ud af i dag. Jeg ringede nemlig til vores
dyrlæge i dag, bare lige for at forhøre mig, og han sagde nemlig som du også
skriver Tina, at hunde sagtens kan blive forkølet, så pt var der ikke nogen
grund til at komme forbi, men selvfølgelig hvis det blev ved, var det nok
klogest lige at kigge på ham

mange tak for svarene.

Knus fra

Bolette