USB Kort
Fra : Kasper Simonsen

Dato : 24-03-01 16:51

Er der nogen der kender et godt USB-kort?
Skal kunne bruges til printer, scanner, etc.

MVH
Kasper

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 24-03-01 21:44

Hvad hedder dit bundkort?

mvh Jakob N

Fra : Kasper Simonsen

Dato : 24-03-01 22:40

Mit bundkort er et Asus P5A-B (AT bundkort)

MVh
Kasper

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 24-03-01 22:35

On Sat, 24 Mar 2001 16:51:06 +0100, "Kasper Simonsen"
<cft1788@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er der nogen der kender et godt USB-kort?
>Skal kunne bruges til printer, scanner, etc.

Jeg har et i overskud efter at jeg skiftede min K6 III ud med en
T'bird. PCI og 2 USB porte ½ år gammel. Det er dit for 125 kr incl.
porto.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-03-01 15:58

"Kasper Simonsen"
> Er der nogen der kender et godt USB-kort?

Jeg faldt over det ved Sandberg (da jeg kiggede spec på deres lydkort)
www.Sandberg.net
USB-kort til PCI. 2 porte Vejl. udsalgspris kr. 249
USB-kort til PCI. 4 porte Vejl. udsalgspris kr. 399
Så det (eller tilsvarende) burde være da være til at finde i den lokale
edb-biks

/A

Fra : Thomas Steinmeier

Dato : 26-03-01 20:39

> [...]
> Er der nogen der kender et godt USB-kort?
> Skal kunne bruges til printer, scanner, etc.

Vær lige opmærksom på at det er 99 ud af 100 scannere der IKKE vil køre på
et USB pci kort!!!

Canon, acer (og muligvis HP) skriver det ligfrem uden på pakken!!!

Jeg har selv erfaringer med det via mit arbejde, der kom en kunde som havde
købt en Canon 650U scanner, og et USB pci kort. Han kom og sagde at det ikke
virkede. "Pjat med dig" sagde jeg..
Men, nej det virker ikke... Jeg havde enda fat i 2 forskellige kort (med
Opti chip og et med via chip)...

Med det skulle være muligt at fremskaffe et ATX formcard til dit ASUS p5a
board, der er 2 stk USB porte og et PS/2 stik...

/thomas

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 28-03-01 14:00

Du skriver altså, at en USB-port ikke bare er en USB-port?

Jakob N