løven er gal
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 29-04-03 20:45

Miaawww miaawww

Så er fjenden nået herop, de graver nogle kæmpe huller, men min dyrepasser
siger at jeg skal tage det rolig, det er kun fjernvarme, men det tror jeg
ikke på. De kører rundt med monstermaskiner og de larmer og de siger sådanne
underlige lyde, men da min dyrepasser nu engang tror at jeg er en løve, og
har løve instinkter, så gav jeg dem en kort forsmag på hvad der venter dem.
7 kilo ægte dræbermaskine puster sig op, jeg blev f.. gal og sagde på
kattesprog nu kan det være nok, i skal ikke grave mere i min baghave. Men
mine gode tænder de burde nok kunne klare sådanne monstermaskiner, om jeg
klipper en mørbrad eller en hydraulikslange det går nok ud på et, men smagen
er nok hver sin. Men jeg ved hvis jeg gør det, så bliver min dyrepasser
stolt. Han siger at jeg er så sej når jeg puster mig op. Mor i huset og min
makker Pjevs de er så kolde i røven og ryster på hovedet af os, men de
forstår ikke hvad fred og ro betyder og så skal de ikke komme med deres
monstermaskiner.

Mvh Gismo

Fra fordt C.W.Obel