Campingpas
Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 29-04-03 20:16

Jeg har lige et par spørgsmål omkring campingpas, som jeg håber der er nogle
der kan besvare.

Jeg skal til sommer sammen med min kæreste på telttur til Portugal. I denne
forbindelse har jeg fundet ud af at det er nødvendigt med et internationalt
campingpas for at benytte de forskellige campingpladser.

Mine spørgsmål går nu på hvor/hvordan man får fat i sådan et, og hvor meget
det koster?
Skal man have et hver, eller kan man dele et?
Jeg har hørt om et internationalt campingpas der kan bestilles i Sverige og
kan erhverves af alle for kun 80,- er der nogle der har erfaringer med
dette? Det kan bestilles på http://www.camping.se/

Med venlig hilsen
Morten Mandrupsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-04-03 22:54

"Morten Mandrupsen" <s011571@student.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> kan erhverves af alle for kun 80,- er der nogle der har erfaringer med

Du kan købe et campingpas på alle campingpladser og turistkontorer i
Danmark. Det koster 80 kr., så hvorfor dog hente det i Sverige. Du skal kun
bruge et pas, som så gælder for Jer begge.

Kurt