Fejlkøb - 512MB Ram sælges for 1.000,-
Fra : PoP

Dato : 24-03-01 16:35

Hej

Skulle nogen ha' lyst til lidt mere RAM (og hvem har ikke det ...) så har
jeg netop købt 512MB SD PC133 7,5 nS.

Det er aldrig brugt - der er 3 års garanti, kvittering og hele balladen.

Understøtter Intel I815EP.

1.000,- inkl. evt. forsendelse.

Pop

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-03-01 17:06

Fatter du ikke at du skal bruge køb/salg grupperne til dit gamle ram.

Iøvrigt skrev Gerner Petersen fra PRC:

"Før man køber 512MB bør man tjekke om motherboardet understøtter 512MB
moduler, for tagere man et MB der bruger I-815 chipset så understøtter det
godt nok 512MB men det skal være 2x256MB og sådan er det med mange kort."

Så er du sikker på at dit understøttes af I815, eller prøver du bare at
bundefange folk ?

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

PoP <pop@e-box.dk> skrev i en news:B6E27D39.EE6%pop@e-box.dk...

Fra : PoP

Dato : 26-03-01 20:38

in article gB3v6.7074$Ov.449681@news010.worldonline.dk, Michael Lund
Sørensen at milux@image.dk wrote on 24/03/01 17:05:

> [...]
> godt nok 512MB men det skal være 2x256MB og sådan er det med mange kort."
>
> Så er du sikker på at dit understøttes af I815, eller prøver du bare at

Hvorfor skulle jeg dog prøve at bondefange folk - det er jo på PCRs website,
at informationen omkring understøttelsen af 815 er at finde.
Du har vist selv været inde og kigge, jvf. referencen til Gerner (!)
Petersen, PCR.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-03-01 22:20

Hej Peter

På PRC's side står der:

"OBS.Intel I815EP understøtter ikke 512MB RAM moduler (brug 2 x 256MB
istedet). Bruger du Intel BX/LX/ZX/VX er der ingen garanti for at du kan
bruge en 512MB Modul. VIA KT133(a) har vi ikke mødt nogle problmer med."

Og det er jo det stik modsatte af hvad du skriver, jøøøssesss!

H------
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

PoP <pop@e-box.dk> skrev i en news:B6E5590F.11F3%pop@e-box.dk...