hestevogne?
Fra : Aplepie

Dato : 24-03-01 16:05

Hej!
Er der nogen som kender nogen eller selv har en gammel hestevogn til en
lille hest, som jeg kan købe meget billigt eller evt. låne? den skal ikke
være fancy eller noget faktisk bare en plade med hjul og stænger er nok.
Jeg vil også gerne købe noget billigt seletøj.
Venlig hilsen Mia

Fra : \"Mette Lorentzen /M~

Dato : 26-03-01 10:15

Hej Mia,

Hvor bor du i landet? Jeg har både en vogn og en sele til en 3'er pony.
Begge dele er i super stand. Selen har været brugt 3 gange, og vognen er
nymalet, og er vel omkring 3 år gammel..

Mette

Fra : dorthe

Dato : 29-03-01 13:07

Hej Mette
Viul udstyret kunne passe en shetlænder
Hvad skal det koste vogn + sele
Hvor bor du
Venlig hilsen
Dorthe

Fra : \"Mette Lorentzen /M~

Dato : 29-03-01 13:18

Hej Dorthe,
Ja, det passer fint til en Shetlænder.
Vognen koster 1500 og selen, trensen linerne m.m. koster 1000.
Det er et komplet sæt, der mangler ikke andet end et bid..
Jeg bor i Sorø.
Mette