Hvor henter jeg IE 5.5 henne nu om dage?
Fra : david andreasen

Dato : 28-04-03 21:20

Hej.
Hvor henter jeg IE 5.5 henne nu om dage?
For det eneste jeg kan se både på cd'erne og microsoft hjemmeside er at kun
IE 6 kan fås/hentes.
Men jeg vil ikke have 6'eren. Jeg vil have 5.5'eren.
Piiiiiiiiiivv!
-
Daivd andreasen

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-03 21:37

"david andreasen" <davidandreasen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kun
> IE 6 kan fås/hentes.
> Men jeg vil ikke have 6'eren. Jeg vil have 5.5'eren.

IE 5.0 er bedre end 5.5. 6.0 er bedre end 5.5. 5.5 har ikke givet andet end
bøvl og opdateres vist ikke mere. Der er vis mange væsentlige opdateringer
til 6.0 for at sikre den bedre mod hackere etc. Prøv at sen MS
opdateringsside.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : david andreasen

Dato : 30-04-03 11:54

Hej
Tak.
Det lyder meget interessant.
Må overveje at skifte til netscape, så.
Noget sjorvt er at netscape har jeg et føstegangs forhold til.
Det var den browser jeg brugte da jeg for første gang nogensinde kom på
internettet for længe, længe siden.
Førstegangsindtryk, varer livet ud.
Netscape, min kærlighed, come to daddy!
-
david

Karsten Jensen <bitosnabeladcadslpunktumdk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ead90e6$0$31981$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 29-04-03 12:17

http://browsers.evolt.org/?ie/32bit
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : david andreasen

Dato : 30-04-03 11:53

Hej.
Der tør jeg ikke downloade noget som helst fra.
Men tak alligevel.
-
david

Toke Eskildsen <darkwing@daimi.au.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns936C86C023177tokeeskildsen@130.133.1.4...

Fra : Michael Schrøder

Dato : 30-04-03 12:04

"david andreasen" <davidandreasen@privat.dk> wrote in message

> Der tør jeg ikke downloade noget som helst fra.

Så tag den her http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

Der ligger diverse ældre versioner...

mvh Michael

Fra : david andreasen

Dato : 30-04-03 19:52

Den lyder en lille smule bedre.
-
david

Michael Schrøder <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eafad98$0$42659$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 30-04-03 14:52

david andreasen wrote:

[Snip http://browsers.evolt.org/?ie/32bit]

> Der tør jeg ikke downloade noget som helst fra.

Det er selvfølgelig din beslutning, men af ren nysgerrighed:
Hvorfor ikke?
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : david andreasen

Dato : 30-04-03 19:50

tja..
Jeg har aldrig hørt om navnet og jeg vil foretrække at jeg idet mindste har
hørt om navnet.
Og jeg havde regnet med at få at vide hvor på microsofts hj.side.
Men når den ikke "eksistere" mere på microsofts hj.side må jeg finde en cd
fra et blad.
Men jeg vil prøve at gå over til netformeren istedet...tror jeg.
-

nyhedsmeddelelse:Xns936DA121F18EFtokeeskildsen@130.133.1.4...

Fra : Madsen

Dato : 30-04-03 20:33

david andreasen skrev:

> Hvor henter jeg IE 5.5 henne nu om dage?

<http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84>

Madsen.