Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Tegnsæt og tekststørrelse IE6
Fra : Olsen

Dato : 28-04-03 21:07

Hvis jeg klikker på et link på en hjemmeside (ex www.outoftime.dk) og
et nyt vindue popper op vælger min IE6 + servicepack 1 alt for stor
skriftstørrelse.

Hvordan afhjælpes det?

Andres maskiner klarer det fint nok, har jeg tjekket.

Bruger derudover XPpro og ADSL.

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-03 21:54

"Olsen" <snipNOSPAM@post8.tele.dk> skrev :

>Hvis jeg klikker på et link på en hjemmeside (ex www.outoftime.dk) og
>et nyt vindue popper op vælger min IE6 + servicepack 1 alt for stor
>skriftstørrelse.

Vis => tekststørrelse

Eller, hvis du har scrollmus, brug [Ctrl] + scroll.

Fra : Olsen

Dato : 28-04-03 22:18

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Vis => tekststørrelse
>
> Eller, hvis du har scrollmus, brug [Ctrl] + scroll.

Korrekt, men alligevel vælger den en anden størrelse i popup-vinduet, -
hvor jeg så ikke kan ændre størrelse, kun tegnsættet.