Billeder af Balto.
Fra : Erik Graversen

Dato : 28-04-03 18:40

Har endelig fået taget mig sammen til at lægge nogle
billeder på nettet af min Golden Retriever: Balto.

Klik ind på: http://sabnet.subnet.dk/balto.htm

Hilsen...........

Erik.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 19:12

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har endelig fået taget mig sammen til at lægge nogle
> billeder på nettet af min Golden Retriever: Balto.
>
> Klik ind på: http://sabnet.subnet.dk/balto.htm

Hahaha... Erik, der fik du mig næsten til at falde af stolen!! Tænkte på
hvem Søren der havde sat billeder op af _min_ hund, som er en Flatter ved
navn Balto!

Hopper ind og ser' ham nu!

--
Rinnie

Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Shanti (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 28-04-03 19:25

Eiiiiiii hvor er han skøn Baluka sidder her ved siden af og
hopper op og ned fordi han synes han ser sjov d at lege med *G*

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)

Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Erik Graversen

Dato : 28-04-03 20:04

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse news:bdsqav08fs5ofjafb08e9ttlmj9j8hlrvb@4ax.com...
> Eiiiiiii hvor er han skøn Baluka sidder her ved siden af og
> hopper op og ned fordi han synes han ser sjov d at lege med *G*

Hej Louise.

Tak for de pæne ord om Balto!

Jeg har fudt med i hele historien om hvordan du fik Baluka.
Han er søreme også en dejlig vovse at se til! Du har bare
været heldig med ham!

Hilsen........

Erik.