Arrangement i Rude
Fra : Anet

Dato : 28-04-03 15:18

Jeg har lige set at Ute Lehmann kommer ved et arrangement for islændere i Rude ved Skælskør den 10. maj. Det afholdes på
Tjernergården, Møllebakkevej 66. kl. 11.00-17.00.

Ute Lehmann er jo Pat Parelli Natural Horsemannship-instruktør og hun skulle komme og lave opvisning med sin egen hest. Nu har emnet
om horsemannship jo været oppe i denne gruppe flere gange så måske nogle vil finde vej dertil den lørdag. Jeg har selv deltaget (dog
uden hest) på et af hendes kurser og hun virker rigtig dygtig.

--

~Hilsen
Annette~

Fra : Anet

Dato : 12-05-03 09:18

> [...]
vil finde vej dertil den lørdag. Jeg har selv deltaget (dog
> uden hest) på et af hendes kurser og hun virker rigtig dygtig.

(klip)

Ja. jeg var jo ude og se islændere, politihunde og Ute Lehmann. Det var et
fint arrangement og der var mange mennesker. Der var helt små ryttere og
ældre som alle så ud til at hygge sig sammen i et stort fællesskab. Ute
Lehmann havde sin hest Miro med og viste fin ridning bare med et tov om
halsen på hesten og også lidt springning på denne måde. Vi så at hesten
fulgte hendes mindste vink både fra jorden og fra hestens ryg. Det var ret
godt. Vi så også fremvisning af de 5 gangarter med forskellige heste. Vi så
også deres hingst derude som hedder Glitnir. Sikke en fin hingstebasse han
var og sikke han bevægede sig. Dagen sluttede med at vi så ham i flyvende
pas. Det var et flot syn som mange bare stod og beundrede.

--
~Hilsen
Annette~