vindinstrument?
Fra : CarstenD

Dato : 28-04-03 10:34

Nu starter en ny sæson og i år ku' jeg godt tænke mig ikke at få ondt i
nakken af at sidde og kigge op på min windex.

Er der nogen, der ved, om en elektronisk vindmåler med instrument i
cockpittet er lisså god at sejle efter?

Nogen erfaringer med typer og priser?

Mvh

Carsten

Comet 910

Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-04-03 10:32

Fra : John Hilt

Dato : 21-05-03 11:15

G'day all!
On Mon, 28 Apr 2003 11:34:26 +0200 CarstenD wrote:

>Er der nogen, der ved, om en elektronisk vindmåler med instrument i
>cockpittet er lisså god at sejle efter?

www.seatronic.no/ under Varegrupper - Instrumenter

NASA CLIPPER WIND

Måler vind i knop/m.p.h/m.s.
Meget stort og klart display.

På bildet viser den vind i 8,9 knop inn 45° på babord baug. Viser
vindretningen som "vindex", singel segment, eller multi segment.
Strømforbruk: 50-75mA.

Leveres komplett med giver og 20m kabel. Skjøtekabel til giver
på 5 og 20m tilgjengelig. Kun kr: 3 280.-

--

- This was a message from The Please Get a Life Foundation.