Hvilken tekst program skal jeg bruge???
Fra : Allan Ghost

Dato : 28-04-03 04:15

Jeg skal igang med at lære ASP ..... jeg er bruger eller
frontpage men er dødtræt af det ..... Hvem har evt nogle foreslag
til brugervenlige tekst progammer når jeg skal lave ASP.

Håber nogle kan hjælpe så jeg kan komme igang...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Marckwardt

Dato : 28-04-03 04:40

Allan Ghost wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Jeg skal igang med at lære ASP ..... jeg er bruger eller
> frontpage men er dødtræt af det .....

Jeg bruger selv scripteditoren i FP (Funktioner-->Macro-->MS
scripteditor), men hvis du ikke kan lide den, kan jeg anbefale:

http://www.easyasp.org eller
http://www.optweb.net/ebanker/easyasp

Mvh. Peter Marckwardt

Fra : Allan Ghost

Dato : 28-04-03 04:52

Peter Marckwardt wrote in
> [...]
>
> Jeg bruger selv scripteditoren i FP (Funktioner-->Macro-->MS
> scripteditor), men hvis du ikke kan lide den, kan jeg anbefale:

Jeg vidste ikke FP havde denne funktion ... min ser således ud
(Funktioner-->Macro-->visual basic editor.... Hmm ved ikke
rigtigt
Jeg prøver......

MvH
Allan

Fra : Allan Ghost

Dato : 28-04-03 04:59

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 28-04-03 07:53

Jeg bruger Ultraedit... vældig dejlig txteditor. kodefarver og linienumre...

\henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-04-03 09:04

Henrik Hejbøl Jensen skrev:

> Jeg bruger Ultraedit... vældig dejlig txteditor. kodefarver og
> linienumre...

Jeg vil anbefale Macromedias Homesite. Glimrende til såvel HTML som
ASP. Masser af asp-udvidelser på <http://www.wilk4.com/asp4hs/>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jakob Munck

Dato : 29-04-03 12:06

Jeg bruger EditPlus

http://www.editplus.com/

Et kanon godt program, som tilmed er ganske billigt.

v.h.
Jakob