Hvilken tekst program skal jeg bruge???
Fra : Allan Ghost

Dato : 28-04-03 04:14

Jeg skal igang med at lære ASP ..... jeg er bruger eller
frontpage men er dødtræt af det ..... Hvem har evt nogle foreslag
til brugervenlige tekst progammer når jeg skal lave ASP.

Håber nogle kan hjælpe så jeg kan komme igang...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tom Jensen

Dato : 28-04-03 22:19

"Allan Ghost"
> Jeg skal igang med at lære ASP ..... jeg er bruger eller
> frontpage men er dødtræt af det ..... Hvem har evt nogle foreslag
> til brugervenlige tekst progammer når jeg skal lave ASP.

Dreamweaver har mange rigtig gode faciliteter til asp.

Tom Jensen
FF Soft
www.ffsoft.dk

Hent en gratis web shop

Fra : René Jensen

Dato : 28-04-03 23:43

Allan Ghost wrote:
> Jeg skal igang med at lære ASP ..... jeg er bruger eller
> frontpage men er dødtræt af det ..... Hvem har evt nogle foreslag
> til brugervenlige tekst progammer når jeg skal lave ASP.

Et ultimativ valg: UltraEdit.
Understøtter syntax highlighting for de mest gængse programmerings- og
script-sprog, herunder VB, Java/JavaScript, C/C++, ASP, HTML osv.
Den har således så mange andre dejlige funktioner, som gør det den
eneste rigtige text-editor man har brug for.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Henrik

Dato : 30-04-03 15:31

> Jeg skal igang med at lære ASP ..... jeg er bruger eller
> frontpage men er dødtræt af det ..... Hvem har evt nogle foreslag
> til brugervenlige tekst progammer når jeg skal lave ASP.

Kan kun anbefale UltraEdit - jeg er stor fan af programmet og har meget
glæde af blandt andet at kunne editere filer direkte via FTP.

/Henrik