Graffikkort!
Fra : Zwam

Dato : 24-03-01 13:02

Hey NG!!

Jeg overvejer stærkt at købe et nyt grafikkort. Jeg spekullerede lidt på om
det skule være et GeForce 2. Men da jeg sad og rodede reklamerne igennem i
dag, så jeg at Merlin har et "ATI RADEON 32 MB AGP" grafikkort til salg. Men
da jeg ikke har kendskab til det grafikkort ville jeg høre om nogen der
kender det og vil give en bedømmelse af det!

Jeg har kan ikke give flere spefikationer af pga. at der ikke står mere om
det. Desuden står der at den skulle være omkring 80 % hurtigere end GeForce
2 MX. Er det rigtigt?? Eller er det bare et fupnummer???

Den er iøvrigt sat ned fra 1999 kr til 799 kr. Og det er billigere end hvad
det billigste på www.edbpriser er.

Håber sku der er nogen der gider at hjælpe! TAKKER

David
-------------------------------
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk

Fra : Lind

Dato : 25-03-01 12:13

Jeg har læst en test af det, i Alt om Data engang. Jeg har også selv studset
over tilbuddet, det lyder ret utroligt. Hvis du bruger din computer til 3D,
så skulle Geforce kortene stadig være lidt bedre, men hvis du også ser film
o.s.v. altså 2D, så er det et perfekt kort, det er noget bedre end
Matrox-kortene til 3D (Næsten på højde med Geforce). 800 kr. lyder til at
være et kanon køb.
Jeg har dog ikke set det i "Real Life", men det har fået gode anmeldelser,
og så er 800 spir også mindre end hvad man skal give for et Geforce 2MX.
Hvis ikke du skal bruge TV-out, så tror jeg det er et kanon-køb.

Lind