ANG. deling af drev i xp...
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-03 17:40

hejsa

er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg pludselig ikke kan dele
mine drev i xp? den siger "the server service is not started. the
shared resource was not created at this time."

den står som clinet i et netværk med 2 pc'ere.

kan godt connecte til serveren...

Tazmna

Fra : gats

Dato : 28-04-03 07:12

Tazman wrote:
> hejsa
>
> er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg pludselig ikke kan dele
> mine drev i xp? den siger "the server service is not started. the
> shared resource was not created at this time."

Kontroler at servicen server er startet.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-03 16:32

On Mon, 28 Apr 2003 08:11:54 +0200, "gats" <Gats@NoSpam.xx> wrote:

>Kontroler at servicen server er startet.

tsk tsk... kunne jeg tænke mig. men hvor/hvordan gør jeg det?

Fra : gats

Dato : 28-04-03 16:56

Tazman wrote:

> tsk tsk... kunne jeg tænke mig. men hvor/hvordan gør jeg det?

Control Panel -> Performance and Maintenance -> Administrative tools.
Services.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-03 18:55

On Mon, 28 Apr 2003 17:55:48 +0200, "gats" <Gats@NoSpam.xx> wrote:

>Control Panel -> Performance and Maintenance -> Administrative tools.
>Services.
hvad er det for en jeg skal starte?der er ikke nogen der hedder
serverservice...

Ellers mange tak for hjælpen..

Fra : gats

Dato : 29-04-03 15:32

> hvad er det for en jeg skal starte?der er ikke nogen der hedder
> serverservice...

Den hedder server. Alle services er sorteret alfabetisk så ....

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-03 17:10

On Tue, 29 Apr 2003 16:32:12 +0200, "gats" <Gats@NoSpam.xx> wrote:

>Den hedder server. Alle services er sorteret alfabetisk så ....

ked af det, men den står ikke på listen. Har jeg slået noget fra et
sted?

Fra : gats

Dato : 29-04-03 19:38

Tazman wrote:

> ked af det, men den står ikke på listen. Har jeg slået noget fra et
> sted?

Næppe, men så kaster jeg håndklædet i ringen.
Ved ikke om det er en Home edition du har, og om den ikke kan del mapper ??

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-03 20:27

On Tue, 29 Apr 2003 20:38:09 +0200, "gats" <Gats@NoSpam.xx> wrote:

>Næppe, men så kaster jeg håndklædet i ringen.
>Ved ikke om det er en Home edition du har, og om den ikke kan del mapper ??

nej det er prof. og jeg har kunnet dele dem før... meget underligt.

Men elllers mange tak for forsøget, tror bare at jeg geninstaller...