Redigering af kdmrc (kde 2.1)
Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 24-03-01 12:03

Hej Gruppe

Jeg håber der findes et kvikt hovede derude, der kan lede mig i retningen
af hvad der skal rettes i kdmrc, hvis jeg kun vil se de "reelle brugere"
ved login (og altså ikke cron mfl.).

MVH

Thomas A. Frederiksen

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 24-03-01 12:51

Thomas A. Frederiksen skrev:

> Jeg håber der findes et kvikt hovede derude, der kan lede mig i
> retningen af hvad der skal rettes i kdmrc, hvis jeg kun vil se de
> "reelle brugere" ved login (og altså ikke cron mfl.).

Hvorfor ikke bruge KDEs grafiske indstillingsmodul til det i stedet for
at sidde og rode med kdmrc?

K -> Indstillinger -> System -> Logpå håndtering[1] -> Users

1) Kunne de dog ikke bare rette den irriterende stavefejl og det
dårlige ordvalg?

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 24-03-01 15:26

Jonas Koch Bentzen wrote:

> [...]
>
> K -> Indstillinger -> System -> Logpå håndtering[1] -> Users
>
> 1) Kunne de dog ikke bare rette den irriterende stavefejl og det

Tak, hvordan kunne jeg dog overse den - jeg har jo ledt længe

Men det første man bliver blind på er vel øjnene...

MVH

Thomas A. Frederiksen