cichlider Bytte.
Fra : \\

Dato : 27-04-03 12:41

Hej jeg vil gerne bytte nogle Tanganyika cichlider jeg har
neolamprologus pulcher +gul leleupi jeg vil bytte med andre slags.
Jeg bor nord for hadsund i Terndrup.

Fra : Pernille

Dato : 28-04-03 15:31

Hej

Er der noget specielt du kunne tænke dig?

Mvh

Bo, Odense

Fra : Plesner

Dato : 28-04-03 16:05

> Er der noget specielt du kunne tænke dig?

Formentlig allerhelst at blive peget i retning af
dk.marked.privat.dyr.akvarium, hvor den slags hører til.

Plesner

Fra : Pernille

Dato : 28-04-03 16:40

Ja, det kan jo smutte for enhver men her går vi vist i små sko. Det skal
Aldrig gentage sig.