En ide!
Fra : Lars

Dato : 27-04-03 11:06

Hejsa,

Jeg har fulgt med i denne gruppe et godt stykke tid og mener der er en
hel del gode indlæg med interessant læsning.

Jeg er selv kommende hundeejer. Forventer at kunne afhente min lab
sidst i Maj måned. Det er godt nok svært at vente.

Men til sagen.

Jeg vil høre om der kunne være interesse for at lave et website for
hundefolket. Hvor følgende vil være muligt:

- Lave sin egen profil, hvor man fortæller om sig selv og sine hunde.
- Debatforum, ligesom denne gruppe, hvor alt kan diskuteres.
- Mulighed for at uploade billeder af sine hunde, så alle kan se dem.
- Links til alle mulige interessante websites for hundeejere.
(racestandarter, klubber, træningssteder, hundefoder, legetøj,
kennelsider osv. osv.)
- Sammenfatninger af diverse træningsmetoder/tips
- Love og forsikringer...
- Plus det som ellers måtte komme op :P

Jeg synes selv ideen er god. Og kunne være sjov at arbejde med, dog
vil jeg ikke bruge tiden på det, hvis der ikke er opbakning omkring
det.

Jeg ved der er en hel masse forskellige andre sites derude. Men synes
bare ikke jeg har haft held med at finde et site, som indeholder alt
det jeg leder efter. Her vil der være mulighed for at få det på som
'folket' ønsker...

Kommentarer please :)

Med venlig hilsen

Lars

Fra : R. Ilsøe

Dato : 27-04-03 11:18

"Lars" <verox@verox.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg har fulgt med i denne gruppe et godt stykke tid og mener der er en
> hel del gode indlæg med interessant læsning.

Hej Lars

Jeg synes det er en genial idé, der faktisk kan stables på benene på under ½
time... Der er en lækker portal på http://www.maxwebportal.com der
indeholder alt det du siger her... Altså den danske text skal man selvf.
selv lægge ind!

Jeg kører selv en version af den portal på
http://www.flatcoated-retriever.dk/ungmor/ så kan du jo prøve at gå ind og
se den der. Det skal lige siges at den lige er blevet opgraderet, så den er
endnu ikke oversat og indstillet til det den bruges til. Man kan nemlig
ændre grupperne under både billeder, links osv. så det passer ind og man kan
lægge andre links ind på forsiden blot ved at pille lidt i koden... Ikke
noget vildt!

Rinnie

Fra : Ragna

Dato : 27-04-03 11:24

Hej Lars!
Det ville være en rigtig god ide. Kattenyhedsgruppen har længe haft sådan en
side som du foreslår, og den har vi meget fornøjelse af.
Hvis du kigger ind på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk kan du se hvordan
kattefolket har grebet sagen an.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-04-03 11:46

Hej Lars!
Jeg synes også det er en rigtig god ide

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)

Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 27-04-03 11:59

> [...]
> bare ikke jeg har haft held med at finde et site, som indeholder alt
> det jeg leder efter. Her vil der være mulighed for at få det på som

Hej Lars.

Vi tilslutter os denne idé 100 %

Mvh.

Tessa, Malou og Kenneth

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-04-03 11:57

"Lars" <verox@verox.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes selv ideen er god. Og kunne være sjov at arbejde med, dog
> vil jeg ikke bruge tiden på det, hvis der ikke er opbakning omkring
> det.

Rigtig god idé, jeg bakker det 110% op.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Lars

Dato : 27-04-03 17:40

Ok, det var da en smule interesse :)

Jeg vil så småt gå i tænkeboks, til at starte med vil jeg lave det på
mit eget domæne. Men hvis interessen bliver stor nok, vil jeg oprette
et selvstændigt domæne til det(navn?).

Jeg vil så snart jeg har en smule klar. Smide et link til siden.

Kom gerne med ide'er. Der skal nok være noget, som kan bruges :)

Mvh,

Lars

Fra : Mari

Dato : 27-04-03 21:15

> Ok, det var da en smule interesse :)

Den beherskede interesse skyldes nok, at der har været adskillige forsøg,
men at denne gruppe ikke tidligere
har bakket op om initiativerne. Så inden du investerer,
så vil jeg da anbefale dig at lodde stemningen - i en periode.

/Mari

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-04-03 21:23

> [...]
> bare ikke jeg har haft held med at finde et site, som indeholder alt
> det jeg leder efter. Her vil der være mulighed for at få det på som

Hej Lars

En god ide og et dejligt initiativ som vi gerne vil støtte op om

Mvh

Martin & Dea & Kemba

Fra : Ladycatwoman

Dato : 28-04-03 05:59

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars" <verox@verox.dk> skrev i en meddelelse

Hej Lars.

Vi er klar på ideen. Er selv så småt igang med vores egen side. Fortsæt du
bare.

Med venlig hilsen Cujo og hans mor.

Fra : John

Dato : 29-04-03 23:25

> [...]

> bare ikke jeg har haft held med at finde et site, som indeholder alt
> det jeg leder efter. Her vil der være mulighed for at få det på som

www.nethundeguiden.dk har alt det du nævner og mere til.

Det har de her mere eller mindre også:

www.hundeinfo.dk
www.hundeportalen.dk
www.hundeguiden.dk
www.netdyredoktor.dk
www.sidenomhunde.dk
www.webhund.dk
www.hundelisten.dk

etc. etc...

Vh
Jhn

---
Denne mail er scannet for virus og er virusfri.