Værelse fremlejes i århus C
Fra : Carlsen

Dato : 27-04-03 01:43

Fra D. 15/5 til D. 15/8 med mulighed for forlængelse, fremlejes et værelse i
Århus midtby på 11 kvm i bofællesskab. Værelset kan fremlejes med eller uden
møbler.
I lejligheden er der stor fællesstue, køkken, badeværelse og der er
vaskekælder.
Pris pr månede: 2245 incl forbrug.

Kontakt Astrid på tlf 21481214

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-04-03 09:07

"Carlsen" <pierre-roland@stofanet.dk> writes:

Denne gruppe er hverken til køb/salg eller opslag. Den relevante
gruppe er: dk.marked.privat.bolig og du kan læse mere om den her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.bolig

Slet venligst dit indlæg.

Mvh Trine

FUT: dk.admin.netikette

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Carlsen

Dato : 27-04-03 12:26

> [...]
>
> FUT: dk.admin.netikette
>
> --
> Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!

Hold da helt kæft hvor er du dobbelt moralsk.

Jeg må ikke lave et indlæk på et værelse men du må gerne reklamere for et
helt HOTEL, TAG DIG DOG SAMMEN TØS.
http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland

Pierre

Fra : Aragorn

Dato : 27-04-03 12:41

"Carlsen" <pierre-roland@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>

> Hold da helt kæft hvor er du dobbelt moralsk.
>
> Jeg må ikke lave et indlæk på et værelse men du må gerne reklamere for et

...øh, du Pierre?
Jeg mener at kunne huske noget om, at man må skrive hvad som helst i sin
signatur til allersidst, bare det ikke overskrider fire linier af en bestemt
længde, hvorimod dit indlæg er OT for denne gruppe. Så du kunne jo ret
beset skrive et indlæg der er On-Topic for denne gruppe, og så reklamere for
værelset i din signatur...

Venlig hilsen

Aragorn_DK

For lige at demonstrere:
======================== Linie 1
http://www.bmwmc.dk Linie 2
- no pop-ups, no ads, *no* flash! Linie 3
======================== Linie 4

Fra : Carlsen

Dato : 27-04-03 12:46

Det var jeg ikke klar over men kommer det ikke til at gå ud i det samme. Jeg
mener indlæket kommer jo til at stå der under alle omstændigheder.
Så i princippet er dette helt gyldigt.

Pierre

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 27-04-03 13:12

"Carlsen" == Carlsen <pierre-roland@stofanet.dk> writes:

> Det var jeg ikke klar over men kommer det ikke til at gå ud i det samme. Jeg
> mener indlæket kommer jo til at stå der under alle omstændigheder.
> Så i princippet er dette helt gyldigt.

Bortset fra et par små detaljer:

1. Du har nu postet et offtopic indlæg i dk.fritid, da gruppens
fundats ikke omhandler debatter om hvad der hører til hvor. Den
slags hører til i dk.admin.netikette, hvortil svar på dette indlæg
sendes til.

2. Netikettereglerne for signaturer siger 4 linier af 72 tegn. Du har
et par linier der er længere end det.

3. Der mangler en signaturadskiller ("-- "), så man kan se hvad der
er indlæg, og hvad der er signatur. Rent teknisk er der mange
newsreadere der viser signaturen på en anden måde, (eller slet
ikke), så det er ikke bare pedanteri at den skal være der.

4. Du quoter som en brækket arm. Læs
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Bortset fra ovenstående, er det helt fint.

/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>