Vedr. Vegas Wireless Lan
Fra : Søren Brolin Thomsen

Dato : 27-04-03 00:08

Hej
Jeg overvejer at købe Vegas Wireless lan bestående af deres Acces Point
(koblet til min ADSL router) samt to Wireless USB adapter een til hver af
husets to PC'ere.

PC1: P2 400 MHz, 512 Mbyte SD-RAM, WinXP
PC2: P4 2,5 Ghz, 1 Gbyte DDR-RAM, WinXP
Router Cisco 677, Cybercity ADSL

Er er nogen som har erfaring med disse produkter fra Vegas ?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Brolin

Fra : Mads Bahrt

Dato : 27-04-03 03:15

Søren Brolin Thomsen wrote:
> [...]
> PC2: P4 2,5 Ghz, 1 Gbyte DDR-RAM, WinXP
> Router Cisco 677, Cybercity ADSL
>
> Er er nogen som har erfaring med disse produkter fra Vegas ?

Jeg har ikke erfaring med disse produkter, men mit gæt er at du har kig
på dem fordi de er billigst på www.edbprider.dk. Hvis dette er sagen vil
jeg bare henlede din opmærksomhed på at bilka har et access point til
750 kr og computercity har et kit med access point + netkort til 1000 kr.

MVH
Mads

Fra : Gimmer

Dato : 27-04-03 08:46

jeg sidder med begge dele... det virker nu bare ikke.... jeg kan ikke
forbinde til AP.
den skriver Imput password.... (det skulle så være "WLAN") herefter skriver
den Conneting........ Connection fail!
nogle ider?
vH Gimmer

Fra : Gimmer