At skrive komponenter
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 24-03-01 11:45

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at eksperimentere lidt med subj. Findes der
nogle gode links?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Tim Sørensen

Dato : 24-03-01 11:59

> Jeg kunne godt tænke mig at eksperimentere lidt med subj. Findes der
> nogle gode links?

Denne her syntes jeg er rigtig god til at starte med :)

http://www.netcoders.dk/articles.asp?mode=show_article&article_id=38&tech_id
=11

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 24-03-01 12:58

> Denne her syntes jeg er rigtig god til at starte med :)
>
> http://www.netcoders.dk/articles.asp?mode=show_article&article_id=38&tech_id
> =11

Tak for linket. Det der Visual Basic 5.0, hvor meget koster det? Findes
der evt. freeware-programmer til at lave komponenter? Kan man finde
kildekoder til komponenter nogle steder?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-03-01 15:46

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> writes:
> Tak for linket. Det der Visual Basic 5.0, hvor meget koster det? Findes
> der evt. freeware-programmer til at lave komponenter? Kan man finde
> kildekoder til komponenter nogle steder?

En god pris kan du sikkert finde på http://www.edbpriser.dk/

Et alternativ er at du kvit og frit bestiller en Beta af VB.NET hos
Microsoft Danmark på tlf. 44 89 01 90

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 24-03-01 17:38

> En god pris kan du sikkert finde på http://www.edbpriser.dk/

Der er kun noget, der hedder Visual C++

> Et alternativ er at du kvit og frit bestiller en Beta af VB.NET hos
> Microsoft Danmark på tlf. 44 89 01 90

Det lyder ret attraktivt. Kan man med det også udvikle komponenter til
alm. ASP (og ikke .NET)?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-03-01 18:03

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> writes:

> Der er kun noget, der hedder Visual C++

Prøv at gå ind under "Software", vælg Microsoft og søg efter
"Basic". Jeg har lige fundet den. Priserne svinger fra knap 1000 kroner
for en learning edition, til 12.5 tusinde for Enterprise.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 25-03-01 10:26

> Prøv at gå ind under "Software", vælg Microsoft og søg efter
> "Basic". Jeg har lige fundet den. Priserne svinger fra knap 1000 kroner
> for en learning edition, til 12.5 tusinde for Enterprise.

Og hvad er så forskellen?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-03-01 14:06

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> wrote in <99kdpt$r9c$1
@news.inet.tele.dk>:

> [...]

at du ikke kan bruge learning edition til noget "rigtigt" ... det er en
version til at lære, hvordan man anvender VB ... men det har self. også en
berettigelse, hvis man ikke kender det.

Hvis du ikke har en tidligere version af VB eller et konkurrerende produkt,
så skal du have fat i denne:

http://www.edbpriser.dk/software/software-top10.asp?ID=1374658

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk