Symønstre til hhv. skråbånd og fez?
Fra : Aragorn

Dato : 26-04-03 20:40

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe med det???
Jeg står nemmerlig og skal bruge ca. et par stykker af hver (- selvfølgelig
i forskellige størrelser!) til en 'feztlig' lejlighed i Østre Storloges
underafdeling af Ørkenens Sønner, og det *er* lidt svært at sy uden mønster!

Så hvis der er en behjertet sjæl, der kan give en opskrift på, hvordan man
laver det, gerne 'skåret ud i pap' (- jeg er ikke verdens bedste til at sy!)
vil jeg blive meget glad.
Evt. et sted hvor man kan købe en flot vinrød fez i Københavnsområdet?
På forhånd tak for enhver hjælp, der måtte blive ydet i dette for mig så
vanskelige spørgsmål.

Billede til forklaring er lagt i news:dk.binaer.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

http://www.bmwmc.dk
- no pop-ups, no ads, *no* flash!