Hjælp til bekendte
Fra : AEK

Dato : 26-04-03 19:03

Jeg har i dag været ovre hos nogle bekendte.
De har fået kat ( han, ca. 1år ikke neutraliseret ).
Jeg klippede dens kløer, uden prob.

Spørgsmålet lyder :
Den har tisset i deres seng, i hendes side....
De har nu lukket dørern dertil, for ikke at friste den.

De skal have den neutraliseret og øremærket om kort tid.
Vil neutraliseringen hjælpe på , så den ikke markerer sig i sengen ?

På forhånd tak.

/ Anya , Oscar ( som ligger på ryggen og slapper ), Tilde ( som banker
kludetæpper i gangen ) og Tøsen ( som sover i sin hængekøje ).

Fra : marianne hellemose

Dato : 26-04-03 19:20

Hej Anya

Alderen og årstiden taget i betragtning tror jeg at
neutraliseringen vil stoppe "sengevædningen" der kan
selvfølgelig være andre grunde, som stress, usikkerhed
og sygdom, men jeg vil godt sætte en krone (katte-konge-krone) på at det
stopper.

Næsemøz til alle rødderne

knus
Marianne Hellemose

*** Ailurophil ***

Some people have lives, others have cats.

Fra : AEK

Dato : 26-04-03 19:42

"marianne hellemose" <hellemose.somKAT@TEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvfølgelig være andre grunde, som stress, usikkerhed
> og sygdom, men jeg vil godt sætte en krone (katte-konge-krone) på at det

Hej Marianne,

tak for svaret

> Næsemøz til alle rødderne

De sender fluks næsenøz til lolland )