Tandhjul til planetgear for selvstyrer.
Fra : Per J

Dato : 26-04-03 16:08

Er der nogen der ved hvor man kan købe tandhjul til ST 4000 selvstyrer. Link
eller tlf. nr.
Behøves ikke at være originale fra Autohelm.

Tandhjulene, 14 tands, skal være 8,5mm i diameter med Ø 2,0mm akselhul.
Breden på tandhjulene er 4,3mm. Tandhøjden er 1mm

AAge Hempel har kun det tandhjulssæt med 12 tandhjul, der sidder på selve
drivakselen til drivremmen.
Jeg har brug for de tandhjul der sidder tættere på motoren.

Forskellen på tandhjulene, som AAge Hempel har, er at de fra Aa.H. skal
sidde på en 2,5mm aksel og de tandhjul de sidder tættere på motoren sidder
på en 2mm aksel.

På forhånd tak

Per Jørgensen
Besøg: www.korsoersejlklub.dk
Fix OE: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : rn@toolchips.dk

Dato : 30-04-03 12:53

Per J <per.k.joergensen.fjerndette@get2net.dk> skrev:
>Er der nogen der ved hvor man kan
>købe tandhjul til ST 4000 selvstyrer. Link
>eller tlf. nr.
>Behøves ikke at være originale fra Autohelm.

Hej Per
muligvis her:
http://www.lighthouse-navigation.dk/
Jeg fik min autopilot repareret her billigt og effektivt - en lidt
spøjs fyr men klart dygtig.

mvh
Rolan