Hjemmesidefremstilling på hobbyniveau
Fra : Morten Schmidt

Dato : 26-04-03 15:50

Er du interesseret i at udveksle ideer, programstumper, designforslag, så
drop en mail.

--
Fremtiden er sikret http://www.geocities.com/dmseniorodense/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-04-03 16:04

"Morten Schmidt" <redfish@sol.dk> writes:

> Er du interesseret i at udveksle ideer, programstumper, designforslag, så
> drop en mail.

Der er faktisk en gruppe til den slags. Den hedder
dk.edb.internet.webdesign og der er en del undergrupper, alt efter
hvordan man laver hjemmesider og hvad man gerne vil tale om. Du kan
læse mere her:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.edb.internet.webdesign

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Morten Schmidt

Dato : 26-04-03 18:54

Hej Trine

Jo, jeg forstår dig, men sagen er, at jeg tænker på hjemmesidefremstilling
som en hobbyvirksomhed.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-04-03 22:32

"Morten Schmidt" skrev i en meddelelse

> Jo, jeg forstår dig, men sagen er, at jeg tænker på
hjemmesidefremstilling
> som en hobbyvirksomhed.

Og hvad så ?

Det er stadig noget der hører til i den gruppe, som Trine foreslog !

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk