Telefonkode spærret på Siemens S35I
Fra : CrapMan

Dato : 24-03-01 09:14

Jeg har været så uheldig at taste min tlf.kode forkert 3 gange, så nu er den
spærret. DVS. jeg kan stadig bruge min tlf. med mit simkort, men jeg har
ikke mulighed for at skifte simkort til et andet selskab.
Kan man på en eller anden måde for låst koden op igen.??
Hvis jeg går ind i min menu, og vælger "ændre tlf. kode " står der bare
"telefonkode spærret", og der er ingen mulighed for at taste noget. -
Hvordan kan jeg løse dette?
Er det virkelig nødvendig at sende den til en forhandler for at låse den op
igen?
Alle gode råd modtages med kyshånd.

CM

Fra : J. S.

Dato : 25-03-01 13:36

Hej CM

Den var værre....telefonkoden er en tyverisikering, og den kan kun låses op
via forhandleren. Du skal kunne dokumentere at du ejer telefonen (bon,
abonnementsaftale, gar-bevis eller lign.). Forhandleren faxer herefter din
EMEI til Siemens hotline som vender tilbage inden for 24 timer med den kode
som skal indtastet for at låse telefon-koden op.

/JS