Tastatur-layout ændret på nyere MS og Logi~
Fra : Klaus Jensen

Dato : 25-04-03 23:46

Hej

Jeg skal ha mig et nyt tastatur, som er "knækket" på midten. Jeg har
tidligere skrevet på MS Natural's, og været yderst tilfreds. Desværre kan
jeg se både MS og Logitech nu har lavet noget fikumdik med gruppen af taster
med Insert, PgUp, PdDn, delete, home og end.

Det er dog ikek lykkedes mig at finde et billede så tæt på, at jeg kan se
helt nøjagtig hvad.. Der er også noget lusk omkring Return-tasten.

Er der nogen der kan forklare, hvilke taster der sidder anderledes end
traditionelt - og har det givet problemer at vende sig til? Jeg er
programmør, så jeg skriver mange timer hver dag, derfor er jeg lidt
bekymret.

Her er et billede af et MS-keyboard med føromtalte layout, som jeg kunne
finde på at anskaffe:

http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/images/hero_nmmk.jpg

- Klaus