"Graco"
Fra : R. Ilsøe

Dato : 24-03-01 09:13

Er der nogen der ved, hvem i DK der forhandler "Graco" børneudstyr? Vi har
netop købt en super lækker klapvogn m/autolifts-indsats i (brugt), men kan
ikke finde nogen forhandlere af det i Danmark.

Deres hjemmeside er på http://www.gracobaby.com og det er en klapvogn som
den på forsidebilledet vi har købt. Vi vil gerne ha' en mere af dem, da vi
har to klapvogns-børn så hvis nogen ligger inde med noget info... Jeg kan
ikke li' at handle over nettet...

R. Ilsøe

Fra : Frasier

Dato : 24-03-01 15:28

"R. Ilsøe" <gimze@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> har to klapvogns-børn så hvis nogen ligger inde med noget info... Jeg kan

Jeg mener at babysam har et par klapvogne af mærket Graco. Måske jeg
forveksler det med at lignende navn. Men prøv.

Frasier

Fra : R. Ilsøe

Dato : 24-03-01 21:44

> Jeg mener at babysam har et par klapvogne af mærket Graco. Måske jeg
> forveksler det med at lignende navn. Men prøv.
>
> Frasier

Tak skal du ha'. Jeg vil lige prøve at ta' et kik!

Rinnie Ilsøe

Fra : Colin Rosenthal

Dato : 26-03-01 13:57

On Sat, 24 Mar 2001 09:12:33 +0100,
R. Ilsøe <gimze@ofir.dk> wrote:
> [...]
>har to klapvogns-børn så hvis nogen ligger inde med noget info... Jeg kan

Sorry I can't answer your question directly but they also have a website
at http://www.graco.co.uk/ and maybe someone there can help you.

--
Colin Rosenthal
Astrophysics Institute