Knapper!
Fra : Sindre HIåsen

Dato : 25-04-03 22:21

Hei!

Har nå kommet til et for meg merkelig problem. Har jobbet med en internett
side i flash. Men plutselig vil virker ikke knappene lengre. Det vil si at
når jeg trykker på en knapp blir det en bevegelse i knappen men ingen ting
skjer. Dette gjelder alle knapper jeg programmerer nå, men de jeg har gjort
før virker fremdeles.
Dette er da ett typisk action script for å teste om noe skjer når jeg
trykker på knappen. Men altså ingen hello! kommer i output vinduet!!!
on(release)
{
   trace("hello!");

}

Og bare så det er sakt så har jeg prøvd meg på en ny side helt blank, bare
en knapp. Virker ikke det heller.!
Gjør jo sikkert noe galt men finner ikke ut av det!
Tips motas med takk!!!

Hilsen

Sindre

Fra : Bo Dudek

Dato : 27-04-03 12:42

[...]

>Tips motas med takk!!!

det er lidt svært at hoste op med guldkorn, når man ikke kan se
source-filen, så derfor: mail lige fla'en til mig..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Peo

Dato : 27-04-03 23:48

Prøv at tjekke om du er kommer til at slå "Omit Trace actions" til i Flash-delen af
Publish-settings.
Formålet med denne er at undgå at medtage de (når swf-filen ligger online og kun ses via
en browser) ubrugelige kald til trace-funktionen.
Desværre følger denne bivirkning med.. At ingen trace-kald fungerer, ej heller i
test-miljøet i selve flash-programmet.

/peo

newsrn7exuka4dfct5@news.online.no...