kattegård
Fra : mimivilford & svante~

Dato : 24-03-01 07:53

Hej
Hvad vil det koste at lave en kattegård af noget forholdsvis billigt
net?
vh Mimi

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 24-03-01 10:22

I Silvan kan du købe Voiliere til 199,- for 10 meter.

Det er dumt (syntes jeg) at begynde at bygge af hønse/kyllingenet, da det
ikke holder lige så godt.

Men samlet pris ved jeg ikke. Jo større jo dyrere *grin*

- Mette

"mimivilford & svantev" <"mimivilford & svantev & "@mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:3ABC445C.70B752A3@mailme.dk...

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-03-01 18:29

> [...]
> Hej
> Hvad vil det koste at lave en kattegård af noget forholdsvis billigt

Jeg har tidligere her i gruppen opsat et regnskab for at bygge min løbegård
men jeg har smidt det væk igen. Jeg mener at jeg købte materialer for
ca.1100.-.

Se min løbegård på www.just4y.hjem.wanadoo.dk

Yderligere spørgsmål besvares gerne.

Med venlig hilsen