Hvordan unlocker jeg en 3410?
Fra : Vega

Dato : 25-04-03 18:57

Jeg har datakabel, men hvad skal jeg bruge af program til at unlocke med, og
kan jeg ske at ødelægge mobilen ved det?

Mvh. Vega.

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-03 19:11

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har datakabel, men hvad skal jeg bruge af program til at unlocke med,
og
> kan jeg ske at ødelægge mobilen ved det?
>
>brug knok... virker hver gang !!

Mr. Online

http://www.online-unlock.info

Fra : Vega

Dato : 25-04-03 19:22

Det gælder jo ikke Nokia 3410 kan i hvert fald ikke se den på den liste hvor
man skal vælge hvilken mobil man har.

Mvh. Vega.

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-03 19:33

> Det gælder jo ikke Nokia 3410 kan i hvert fald ikke se den på den liste
hvor
> man skal vælge hvilken mobil man har.
>
>den version der hedder Knok_Phoenix_1a har 3410 som en valgmulighed !

Mr.Online
http://www.online-unlock.info

Fra : Vega

Dato : 25-04-03 22:45

Har fået den unlocked.

Fra : johs

Dato : 27-04-03 14:47

"Vega" skrev d. 25-04-03 18:57 dette indlæg :
> [...]
> kan jeg ske at ødelægge mobilen ved det?
>
> Mvh. Vega.
>

> Brug Eeprom tools V3.1 virker hvergang ( det er bare at trykke på
hængelåsen)

http://www.kandu.dk/