Trådløst tastatur og optisk mus
Fra : sharky

Dato : 25-04-03 18:52

Hej,

Findes der nogle sæt med trådløst tastatur og optisk mus i grå til rimelig
pris ?

Jeg synes Logitech Cordless Desktop Optical er for dyrt. Desuden fåes det
såvidt jeg ved ikke i gråt / hvid ?

Findes der andre mærker som er ok og ikke så dyre ?

Jeg skal have optisk mus, da jeg nu har en MS Optisk mus med hale.

På forhånd tak.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 26-04-03 21:15

Så at de havde et sæt i super på tilbud idag

Mvh Kim

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 25-04-03 21:53

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> skrev:

> Findes der nogle sæt med trådløst tastatur og optisk mus i grå til
> rimelig pris ?

Logitech Cordless Desktop Navigator men det er vist hvidt/gråt.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : sharky

Dato : 26-04-03 12:09

> Findes der nogle sæt med trådløst tastatur og optisk mus i grå til
>
> Logitech Cordless Desktop Navigator men det er vist hvidt/gråt.

Ja men jeg skrev jo også lige netop at det skal være hvidt / gråt!

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 26-04-03 15:11

> Ja men jeg skrev jo også lige netop at det skal være hvidt / gråt!

Jeg er vist lidt i tvivl om, om du kunne bruge mit svar eller ej?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : sharky

Dato : 27-04-03 22:27

> Jeg er vist lidt i tvivl om, om du kunne bruge mit svar eller ej?

Tak for svaret.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 28-04-03 08:35

> Tak for svaret.

Det var skam så lidt. Mit spørgsmål var dog bestemt ikke fordi jeg
krævede at få tak for mit svar

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Erik Lidneroth

Dato : 26-04-03 15:57

> Jeg synes Logitech Cordless Desktop Optical er for dyrt. Desuden fåes det
> såvidt jeg ved ikke i gråt / hvid ?

Dyrt, tja. men det er fandme også et fedt sæt.

Hilsen
Erik Linderoth