Win XP bøvser med Win98
Fra : Mons

Dato : 25-04-03 18:07

Hej

Jeg har et lille netværk med en win98 og en XP prof. maskine.

Win98 går på nettet gennem XP. Det fungerer fint. XP kan se Win98, hente
filer mm. Win98 kan se XP.

MEN: Når jeg vil konekte til Win XP fra Win98 kommer der en dialogboks hvor
jeg skal indtaste en kode, og uanset hvad jeg taster får jeg svaret, forkert
kode, prøv igen. Hvad er der galt her? Hvad er det for en kode jeg skal
indtaste? Har prøvet med de koder jeg bruger med negativt resultat.

Mogens

Fra : John H.

Dato : 25-04-03 18:21

On Fri, 25 Apr 2003 19:06:39 +0200, "Mons" <m_j@post10.telexxx.dk>
wrote:

> [...]
>kode, prøv igen. Hvad er der galt her? Hvad er det for en kode jeg skal
>indtaste? Har prøvet med de koder jeg bruger med negativt resultat.

Prøv at oprette din w98 bruger på XP maskinen.

Fra : Mons

Dato : 25-04-03 23:32

"John H." <ingen@email.adresse> skrev i en meddelelse

> Prøv at oprette din w98 bruger på XP maskinen.

Det har jeg gjort.
Mogens

Fra : Brian Ottens

Dato : 28-04-03 15:29