Logitech Mx 300
Fra : Capri

Dato : 25-04-03 16:42

Hejsa.
Jeg har et lille problem som jeg håber at i kan hjælpe med.
Jeg har en Logitech Mx 300 mus. Det er den bedste mus jeg har haft endnu.
Dog kan jeg ikke få den til at bruge scroll-hjulet når jeg spiller for eks.
Unreal
Jeg har prøvet med en ny driver + en patch jeg fik anbefalet (fra Logitech)
Men det har ikke hjulpet.
Jeg bruger Win XP.

Med venlig hilsen
Capri
http://dagensdyr.dk/capri/

Fra : Michael [2720 Vanløs~

Dato : 25-04-03 19:58

> [...]
eks.
> Unreal
> Jeg har prøvet med en ny driver + en patch jeg fik anbefalet (fra

Har du prøvet XP's egen driver?

Mvh
Michael

Fra : Capri

Dato : 25-04-03 21:29

"Michael [2720 Vanløse]" <mlv@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> eks.
> Logitech)
>
> Har du prøvet XP's egen driver?
>
> Mvh
> Michael

Hejsa.
Jeg kører nu med XP's egen driver, da den virker mindst lige så "godt" som
Logitech's
Men altså stadig ingen scroll i spil

Med venlig hilsen
Capri
http://dagensdyr.dk/capri/

Fra : Esben

Dato : 26-04-03 03:36

"Capri" <capri@REMOVEdagensdyr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eks.
> Unreal
> Jeg har prøvet med en ny driver + en patch jeg fik anbefalet (fra

Prøv at starte regedit og find:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\
Technical]
Sæt her MouseHookDllEnable til 0

--
Esben

Fra : Jan Storgaard Freder~

Dato : 27-04-03 09:01

Hej
Jeg har det samme problem dog med MX 500 og america army
Jeg har prøvet med:
Prøv at starte regedit og find:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\
Technical]
Sæt her MouseHookDllEnable til 0
MEN det virker ikke er der andre muligheder jeg kan prøve??

MVH
Jan S Frederiksen
9530 Støvring
storfred@privat.dk

....Man bør undlade at accelerere geologisk opståede fragmenter i ballistiske
baner såfremt man residerer i et domicil af transparent karakter.