HJÆLP TIL STOR HJEMMESIDE SØGES!!
Fra : SorenP

Dato : 25-04-03 16:26

Hvis der er en som kunne tænke sig at hjælpe til med at
re-designe en hjemmeside - sfb.dk - 2.div. klub i DK... Den har
et rigtigt fint cms system, men designmæssigt hænger den... Hvis
du skulle ha´ lyst til at få en rigtig god reference er her en
god mulighed! Sitet har ca. 10.000 hits pr. år.

Skriv en mail eller under tråden her hvis du er interesseret.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 25-04-03 16:41

Davs du
SorenP <sorenuhdpedersen@sol.dk> skrev bla:
> Den har
> et rigtigt fint cms system, men designmæssigt hænger den... Hvis
> du skulle ha´ lyst til at få en rigtig god reference er her en
> god mulighed! Sitet har ca. 10.000 hits pr. år.

Hvad vil du bruge Flash til når du kører et CMS ??
Ville du lave designet i Flash ? kan ikke lade sig gøre

I øvrigt hører dit ? til i en af stillingsgrupperne.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Peter

Dato : 26-04-03 14:34

"jopa" <johns@paradis.dk> skrev i en meddelelse news:3ea956de$0$10398$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvad vil du bruge Flash til når du kører et CMS ??
> Ville du lave designet i Flash ? kan ikke lade sig gøre

Det kan nu godt lade sig gøre.
Flash kan snakke med ASP eller PHP og derigennem databaser,
og eksterne billeder (Flash mx).

--
Mvh Peter ....jobsøgende webdesigner
http://www.cgi-shop.dk/billag/webdesigner.htm

Fra : jopa

Dato : 26-04-03 15:15

Davs du
Peter <peter@cgi-shop.dk> skrev bla:
> Det kan nu godt lade sig gøre.
> Flash kan snakke med ASP eller PHP og derigennem databaser,
> og eksterne billeder (Flash mx).

Han ville vist have redesignet sit CMS. Vil gerne se den der kan lave
designet i Flash

Fra : SorenP

Dato : 26-04-03 16:55

Nej hehe... Jeg er udemærket godt klar over at man ikke kan lave et cms
system i flash.. Hvad skulle man også bruge det til???

Nej, det er hjemmesiden som skal laves helt/delvist i flash.. Har
allerede lavet cms systemet...

Fra : _michael_

Dato : 03-05-03 13:16

Jeg er muligvis interesseret i at løse opgaven for dig. Men jeg vil få
brug for hjælp til asp-delen, da jeg normalt bruger php.

Men før jeg kan gi' dig noget endeligt, så bliver jeg nødt til at vide
lidt mere om backenden, hvordan den er opbygget, hvad cms'et kan osv.
Umiddelbart kan jeg ikke forestille mig, at det skulle være så
sindssygt vanskeligt at lave designet i Flash, som der bliver sagt.

Tiden på dit projekt er nok det mest vanskelige spørgsmål, da det jo
tager tid at udvikle noget, som ser godt ud og fungerer - og som
samtidig - som jeg læser det - skal løses gratis mod at få noget
udviklingsreklame.

Men send mig en mail, så kan vi 'ævle' om det.

Hilsen
Michael

den Sat, 26 Apr 2003 15:55:26 +0000 (UTC), SorenP