NewBI
Fra : Allan Ghost

Dato : 25-04-03 15:27

Hejsa
Jeg har nu arbejdet med hjemmsider i kun ½ år og har da snart
fået en forståelse af hvad det drejer sig om.
Men kunne godt tænke mig at lave en med flash ..... men aner ikke
hvor jeg skal starte. Måske noge kunne sætte mig lidt igang med
nogle links for NYbegynder i flash.

MvH
Allan Hansen
www.ghost-web-design.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo Dudek

Dato : 27-04-03 12:39

> [...]
>Men kunne godt tænke mig at lave en med flash ..... men aner ikke
>hvor jeg skal starte. Måske noge kunne sætte mig lidt igang med

helt nybegynder, siger du? tjooooeh, folk hader mig efterhånden
sikkert for at sige det, men start med at lave de indbyggede
tutorials, som ligger under 'help' i flash.. hvis du er kommet igennem
disse og har forstået, hvad du har lavet, så er du et godt stykke hen
ad vejen..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Allan Ghost

Dato : 28-04-03 04:18

Bo Dudek wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> [...]
> tutorials, som ligger under 'help' i flash.. hvis du er kommet igennem
> disse og har forstået, hvad du har lavet, så er du et godt stykke hen

Hejsa
Nej nej da har først oxo lige opdaget dem nu ..... er i gang*SS*
Tak for hjælpen...

MvH
Allan

Fra : Allan Ghost

Dato : 28-04-03 04:22

Allan Ghost wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> Hejsa
> Nej nej da har først oxo lige opdaget dem nu ..... er i gang*SS*
> Tak for hjælpen...
>
> MvH
> Allan
Glemte lige at rose dine fede sider ...... de er da for seje

MvH
Allan